פתרון טלפוניה חכם ומתקדם לעסקים

כל עסק זקוק לפתרונות טלפוניה חכמים ויעילים על מנת לספק מענה יעיל ואיכותי ללקוחות וכדי לייעל את עבודת הארגון ולצמצם עלויות תקשורת. העידן הטכנולוגי בו אנו חיים מציב אתגרים רבים לבעלי העסקים ועליהם לצעוד עם הזמן ולהתאים פתרון טלפוניה חכם, יעיל ומתקדם המתאים ביותר לצרכים המשתנים של העסק ולתנאי השוק המשתנים במהירות. כיום, כמעט כל עסק נדרש להתקין מרכזיה משוכללת ומתקדמת על מנת לספק מענה מקצועי ומהיר ללקוחות, להשיג יתרונות על פני המתחרים, לייעל את השירות והליך המכירה בעסק ולחסוך בעלויות ובמשאבים. מרכזיית IP נחשבת לפתרון המועדף ועם ירידת המחירים בשנים האחרונות יכול כל עסק, קטן וגדול, ליהנות מפתרון חכם, מתקדם ויעיל.

סוגי מרכזיות בשוק

קיימים בשוק סוגי מרכזיות שונים, ביניהם מרכזיות אנלוגיות הנחשבות לוותיקות ביותר, מרכזיות היברידיות שהן מרכזיות אנלוגיות עם חיבור ל- IP, מרכזיות דיגיטליות המותקנות על התשתית והחומרה הקיימת לרוב בעסק, מרכזיות IP הנחשבות למתקדמות ומציעות פתרון טלפוניה על גבי רשת האינטרנט ופונקציות שימוש מתקדמות רבות וכיום ניתן למצוא פתרונות חדשים כמו מרכזיות IP בענן. לכל מרכזייה רמת תחכום שונה ויש מגוון חברות המשווקות פתרונות בתחום לכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי, להשוות מחירים ולהתאים את המרכזייה הנכונה והטובה ביותר בהתאם לצרכי העסק. מרכזייה יש לבחור על פי מספר המשתמשים ועומס הטלפונים בעסק ובהתאם לאופי הפעילות העסקית, מיקום העסק ושלוחותיו ולפי התחשבות בתכנון עתידי להתרחבות העסק, לקליטת עובדים חדשים ולהתרחבות העסק לערים ולמדינות נוספות.

יעילות ופתרונות מתקדמים

הטלפוניה המתקדמים כמו מרכזיות IP מאפשרות לעסק ליהנות מחיסכון כספי ניכר בהוצאות התקשורת ובשיפור וייעול תהליכי העבודה. ניתן לחבר את הטלפונים הסלולאריים של הסוכנים ונציגי השירות הנמצאים בשטח כשלוחה למרכזייה וכך לשפר את התקשורת, לספק מענה מהיר ולשפר את תהליכי המכירה. בנוסף, ניתן לחבר את המרכזייה למערכת ה- CRM או לתוכנה הייעודית של העסק ולצפות במסכים עם פרטים על הלקוחות או הספקים בזמן שיחה. למרכזיות IP יש יתרונות רבים והן מאפשרות פתרונות תקשורת וטלפוניה מתקדמים המצעידים את העסק קדימה. כך לדוגמה ניתן לתעד ולהקליט את השיחות הנכנסות, להגדיר שלוחות למענה בעת עומס על המרכזייה, ליצור מערכת ניהול תורים ועוד מגוון פתרונות חדשניים ואיכותיים.

פתרון טלפוניה וחיסכון כספי

פתרון טלפוניה חדש משפר את ביצועי העסק ומאפשר חיסכון כספי ניכר בהוצאות התקשורת. לרוב, ניתן להתקין את הפתרון החדש על התשתית הקיימת בעסק ולחבר את המערכת החדשה לרשת הטלפוניה והמחשבים הקיימת ולחבר את המערכת לאינטרנט על מנת לבצע שיחות VOIP המוזילות משמעותית את הוצאות הטלפוניה, בייחוד כאשר העסק מנהל שיחות ארוכות עם נציגים, ספקים ולקוחות בחו"ל. החיסכון הכספי מתבטא גם בניהול וניתוב שיחות יעיל יותר, חיבור טלפונים סלולאריים למרכזיית IP ואפשרות לחסוך בתשלום לספקי תקשורת שונים.   

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

דילוג לתוכן