סוגי מרכזיות טלפון לעסקים

מרכזיות טלפון לעסקים מהוות כלי עבודה חשוב וקריטי להצלחת הארגון. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת אנו רואים מרכזיות טלפון חדשות לעסקים אשר משפרות משמעותית את ניהול התקשורת הפנים והחוץ ארגונית, מייעלות את העבודה וגם חוסכות משאבים יקרים. מרכזיית טלפון חדשנית ומתקדמת פותחת בפני העסק קשת רחבה של אפשרויות ויכולות מתקדמות, היא משפרת את ההתקשרות מול לקוחות וספקים, וכן מסייעת לעסק להשיג יתרון חשוב מול המתחרים. יש בשוק מספר סוגי מרכזיות טלפון לעסקים כאשר הדור החדש של המרכזיות הן מרכזיות IP שמציעות את הפתרון המתקדם והיעיל ביותר לעסקים.

התאמה לצרכי העסק

כדי לבחור מרכזיית טלפון לעסק יש להגדיר מהם צרכי הארגון וכן יש להכיר את מאפייניו הייחודיים. חשוב לבחון לעומק את צרכי הארגון כמו למשל ניתוח מספר השלוחות הנדרש לשיחות פנים וחוץ. יש לבדוק מהם שירותי התקשורת להם נזקק העסק, ומהן הפונקציות שמרכזיית הטלפון מיועדת לספק לעסק. במרכזיות חדשות יש פתרונות מתקדמים כמו לדוגמה מענה קולי ממוחשב, ניתוב שיחות אוטומטי בזמן לחץ לשלוחות פנויות, ניתוב שיחות למכשירים סלולאריים, אפשרות לשיחות בינלאומיות על גבי האינטרנט בכדי להוזיל את עלויות התקשורת, הקלטת שיחות לצרכי מעקב ופיקוח ועוד. 

טכנולוגיה של המרכזייה

בעבר נאלצו העסקים להסתפק במרכזיות אנלוגיות מגושמות יחסית ומסובכות להפעלה. עם השנים הטכנולוגיה התקדמה ובתחום מרכזיות הטלפון לעסקים צצו מרכזיות דיגיטליות מתקדמות יותר. כיום השוק נכבש על ידי מרכזיות IP ומרכזיות בטכנולוגיית ענן שמציעות יתרונות עצומים בהשוואה למרכזיות מהדור הקודם. לכן, לפני שממהרים לרכוש מרכזיות טלפון לעסקים חשוב להכיר את הטכנולוגיות השונות ולקבל החלטה נכונה ואחראית.

כדאי לדעת כי מרכזיות אנלוגיות נחשבות לפשוטות ולזולות ביותר אך יש להכין תשתית מתאימה כדי להתקין את המרכזייה בעסק. מרכזייה דיגיטלית ניתן להתקין על תשתית הטלפוניה בעסק תוך שימוש במשאבי החומרה ורשת המחשבים המותקנת בעסק. עם זאת, למרכזיות דיגיטליות יש מגבלות כמו מגבלה במספר השלוחות ומגבלות טכניות ותפעוליות שונות. כדי לשדרג את המרכזייה נדרש העסק לעמוד בפני הוצאה גדולה ומכבידה.

מרכזיות IP נחשבות לפתרון המתקדם, האיכותי והחדשני ביותר. מרכזיות IP מאפשרות לנתב שיחות ביעילות בין ישראל למדינות רבות בחו"ל ולכן הן מהוות את הפתרון המושלם לארגונים בינלאומיים ולעסקים עם שלוחות בחו"ל ולעסקים המרבים להתקשר לספקים או ללקוחות בחו"ל. כמו כן, ניתן לחבר טלפונים סלולאריים כשלוחות למרכזייה, וכך העסק חוסך משמעותית בעלויות הטלפוניה שלו, ומייעל את העבודה מול סוכנים ונציגי שירות הנמצאים בשטח או בתנועה מחוץ לעסק. יש לציין כי מרכזיות IP מייעלות משמעותית את העבודה בארגון והן תורמות לחיסכון ניכר בהוצאות התקשורת.

לסיכום, כדי לבחור מרכזיות טלפון לעסקים מומלץ לפנות לחברה מקצועית על מנת לקבל ייעוץ וליהנות מפתרון מתקדם וחדשני בהתאמה מלאה לצרכי העסק ולתקציבו, תוך שימת דגש על מבט קדימה לצרכים העתידיים.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

דילוג לתוכן