מוקד טלפוני קול סנטר Call Center בענן

מוקד טלפוני קול סנטר בענן

למה לבחור במערכת מוקד Call Center בענן?

מותאם בדיוק למוקד שלך

מערכת המוקד קול סנטר בענן הינה מוצר ישראלי כחול לבן בשפה העברית ובשפות נוספות שפותחה במיוחד בהתאמה לצרכים הייחודיים של המוקדים הטלפוניים בישראל, מה שמאפשר התאמה מושלמת לצרכים ותרחישים שיותאמו במיוחד עבורך.

הניהול והשליטה בידכם

כעת ניתוב השיחות והתרחישים המשתנים במוקד נמצאים בשליטתכם המלאה, ללא תלות באנשי מרכזיה או תמיכה טכנית. כעת על כל שינוי או עומס במוקד תוכלו להגיב מידית ולבצע אינספור שינויים והתאמות באופן עצמאי תוך שניות על ידי אחראי משמרת או מנהל המוקד.

חדשנות טכנולוגית לשירותכם

האינטגרציה שלנו למערכות הארגוניות שלכם CRM / ERP / D.B / WhatsApp תייצר עבורכם יעילות ואפקטיביות שאין שני לה תוך הפעלת אוטומציות ותהליכים עסקיים בהתאמה לסטאטוס לקוח / מוצרים ללקוח בשילוב מיומנות נציג ועוד מגוון תרחישים ואוטומציות לשיפור יעילות המוקד.

עבודה ללא גבולות גאוגרפיים

מערכת ניהול המוקד קול סנטר בענן מאפשרת עבודה מכל מקום, ללא התקנה פיזית – באמצעות אפליקציות למחשב ולסלולארי, מה שמאפשר לך להשתחרר מהתלות במשרד ועבודה של נציגי המוקד מבלי לדאוג למגבלות גיאוגרפיות וזמינות פרונטאלית של הנציגים במוקד.

כיצד מערכת מוקד טלפוני קול סנטר בענן יכולה לשפר את פעילות העסק שלך?

מערכת המוקד הטלפוני בענן, המותאמת במיוחד לשוק הישראלי, מציעה גמישות טכנולוגית בלתי מתפשרת ואינספור אפשרויות להתאמות ושינויים עצמיים בזמן אמת. המערכת כוללת מגוון מודולים, כלי ניהול ידידותיים, הפעלה פשוטה ואינטואיטיבית ושליטה מלאה בזמן אמת. מערכת קול סנטר בענן משתלבת באופן מושלם בכל ארגון המפעיל מוקד טלפוני וזקוק לפתרון ניהול מתקדם.

המערכת ניתנת ליישום בין אם בענן ובין אם באתר הלקוח ומציעה אינטגרציה מלאה עם מערכות ה-CRM המובילות. עם מערכת קול סנטר בענן, תוכלו לשדרג את הפעילות השוטפת, להגדיל מכירות, לייעל את שירות הלקוחות ולעמוד ביעדים העסקיים שלכם.

יתרונות מוקד טלפוני Call Center בענן שדרוג השירות והמכירות

הצטרפו לקהל לקוחות רחב שכבר עושה שימוש נרחב ביכולות מערכת הטלפוניה של המוקד ונהנה ממגוון סיבות שאי אפשר להתעלם מהם:

צרו חווית לקוח יוצאת דופן

אינטגרציה ייחודית למערכות CRM ומתן תיעדוף לתרחישים על פי חוקים מתוך מערכת CRM שלכם – ישפרו פלאים את תפוקת המוקד שלכם, יקצרו את זמן השיחה ויספקו חווית שירות ללקוח.

נהלו מוקד שעובד עבורכם

מחולל מסכי זמן אמת המתקדם בישראל המאפשר הקמה ועיצוב דוחות ומסכי זמן אמת מותאמים אישית לאחראי משמרת ולמנהל המוקד, כולל תצוגת 360° על פעילות המוקד, תהפכו את המוקד הטלפוני למוקד שעובד עבורכם.

פתרון גמיש בענן ללא תלות בחומרה

מערכת המוקד הטלפוני Call Center בענן כוללת מערכת ניהול מבוססת WEB פשוטה וקלה ללא התקנה פיזית, מה שמייתר את הצורך באחזקת חומרה ומאפשר גישה לשירותים בכל זמן ומכל מקום.

שפרו את תפוקת המוקד שלכם

באמצעות חייגני שיחות יוצאות לקמפיינים, המערכת תבצע מספר רב של חיוגים ומוקד המכירות יהפוך ממוקד שיחות יוצאות מתישות למוקד שיחות נכנסות – המופנות ישירות לנציגים זמינים.

לא תפספסו שום שיחה

זיהוי שיחות ננטשות והפעלת התקשרות אוטומטית Call Back ללקוח שכרגע ניתק את השיחה ונטש את תור ההמתנה יעלה פלאים את האמון בארגון שחזר ללקוח באופן יזום.

פשטות וקלות תפעולית

עם חבילת אינטגרציה מלאה למערכת ה-CRM נקליט כל שיחה ונשתול אותה בכרטסת הלקוח תוך אפשרות לאחזור מידי של כל שיחה בקלות מתוך CRM, כך תוכלו ליישב מחלוקות עם לקוחות ואף להשתמש בשיחות אלו להדרכת נציגים.

תכונות מערכת מוקד טלפוני קול סנטר בענן

ממשק ניהול מתקדם

ממשק ניהול מתקדם

ממשק ניהול בעברית ובשפות נוספות, מבוסס דפדפן, כולל מסכים ותפריט אישי משולב קיצורי דרך בהתאמה אישית לכל אחמ"ש ומנהל. תפעול קל ופשוט של המערכת על ידי אחראי משמרת הכולל שינויים והתאמות מיידיות המספקות התאמה מושלמת לשינויים בזמן אמת באופן עצמאי לחלוטין, אידיאלי למצבים של אירועים וצרכים משתנים, מה שמבטיח שהשליטה במוקד נמצאת בידיים שלכם בכל רגע נתון.

ניתוב שיחות חכם IVR Self Service

מערכת IVR Self Service המתקדמת בישראל הכוללת כלים לניהול וניתוב השיחות הנכנסות למוקד על פי מאפייני העסק שלך. המערכת כוללת כלי לבנייה עצמית של תרשימי זרימה, חוקיות ניתוב שיחות נכנסות ותצוגת זמן אמת לנתב ולשיחות המתקיימות בנתב

ניתור ופיקוח בזמן אמת קול סנטר

ניתור ופיקוח בזמן אמת

מערכת קול סנטר בענן משלבת כלי פיקוח ובקרה בזמן אמת המתקדמים ביותר בישראל, כולל ניהול ספים, התראות קוליות וויזואליות ומציגה מידע בזמן אמת אודות פעילות המוקד.

ניתוב חכם לפי מיומנויות

מערכת קול סנטר בענן תתחבר למערכת ה- CRM שלכם, תקבלו תובנות בהתאמה לחוקים שקבעתם ותדעו להפנות את השיחה לנציג המתאים ביותר.

קול סנטר חייגן תותח שיחות

חייגן תותח שיחות

מערכת מוקד Call Center בענן כוללת חייגן אוטומטי עבור קמפיינים לשיחות יוצאות, במקום פעולה רוטינית שוחקת לנציגי המוקד של חיוג ידני שוב ושוב ללקוחות עד למענה ואף אבטלה סמויה במוקד בזכות הארכת מרווח הזמן בן החיוגים שתלויים במוקדן.

חייגן שיחות ננטשות

מערכת מוקד הטלפוני בענן תאגור את כל הלקוחות הנוטשים, תחייג אליהם באופן אוטומטי ותעביר את השיחה לנציג פנוי. זיהוי שיחות ננטשות והפעלת Call Back אוטומטי לכל שיחה ננטשת שכרגע ניתק את השיחה ונטש את תור ההמתנה יעלה פלאים את חווית הלקוח והאמון הארגון שחזר ללקוח באופן יזום.

חייגני Call Back קול סנטר חוק 3 הדקות חוק 6 הדקות

חייגני Call Back - חוק 3 הדקות / חוק 6 הדקות

מערכת ה-Call Back של מוקד קול סנטר בענן נועדה להקל על עומסי המוקד ולסייע בעמידה בדרישות חוק 3/6 הדקות. גם אם הארגון שלכם אינו מחויב לעמידה בחוק, המערכת מבטיחה שלקוחותיכם לא ימתינו זמן רב מדי ויקבלו שירות מיטבי, תוך צמצום הסיכון לתביעות וקנסות.

דוחות היסטוריים מלאים

ממשק הדוחות ההיסטוריים המתקדם ביותר בישראל של מוקד Call Center בענן מספק עצמאות מלאה בחילול דוחות היסטוריים לפי בחירתכם וניתוח מגמות ותפקוד המוקד לאורך זמן. ניתן להפיק מגוון דוחות היסטוריים מפורטים מותאמים אישית מתוך הנתונים שנאגרו במערכת. תוכלו להתאים את הדוחות ההיסטוריים ברמה האישית מנקודת מבט הרלוונטית לכל מקבל החלטה בארגון תוך תזמון אוטומטי של הדוחות שיישלחו אליכם, בכך תקבלו כלים לניתוח פעילות המוקד, זיהוי מגמות מתפתחות והיערכות למגוון תרחישים אפשריים.

הקלטת שיחות קול סנטר

הקלטת שיחות

הקלטת השיחות במערכת מוקד טלפוני בענן מציבה רף חדש לתיעוד ואחזור שיחות, בעזרתה ניתן לעקוב אחר מסע הלקוח, לאתר כל שיחה מתועדת בדוחות המערכת או בכרטסת הלקוח בתוכנת CRM שלכם על פי תאריך, שם נציג או פרטי לקוח, להאזין להקלטה ולהבין את אופן הטיפול בלקוח. המערכת מאפשרת הבנה מעמיקה של השתלשלות הטיפול בלקוח בלחיצת כפתור. תוך זמן קצר תגלו שמערכת הקלטת השיחות היא כלי עוצמתי לשיפור איכות השירות והתמיכה, לתהליך מכירה יעיל ולהכשרת נציגים, ובכך תורמת לשיפור חוויית הלקוח הכוללת.

אינטגרציה מלאה לכרטיס הלקוח במערכת ה-CRM

חיבור למערכת CRM הארגוני מאפשר הקלטה ואחזור קל ומידי לכל שיחה שהתקבלה, זיהוי הלקוח באמצעות מספר טלפון / קוד אישי מתוך נתוני CRM והקפצת כרטיס הלקוח לנציג בשיחה נכנסת. הקפצת כרטסת לנציג לאחר שלקוח עבר תהליך זיהוי מאפשרת לבטל את תהליך זיהוי הלקוח מול הנציג וכך לקצר את זמן השיחה, זאת בנוסף לכך שמענה נציג הכולל את שם הלקוח מספקת יחס אישי ללקוח וחווית שרות מוצלחת.

קול סנטר סט כלים לנציג

סרגל כלים לנציג

מספק לנציגים כלי פרקטי ויעיל לניהול השיחות, מצב הנציג ומעקב אחר מצב המוקד. הכלים כוללים ממשק אינטואיטיבי המאפשר לנציגים לבצע את עבודתם בצורה יעילה יותר ולשפר את התקשורת עם הלקוחות. סרגל הכלים מאפשר גישה מהירה לכל הפונקציות הנדרשות, כולל העברת שיחות, רישום הערות בזמן אמת וניהול סטטוס הנציג.

שיחה חוזרת Call Back

מאפשר ללקוחות לבחור באופציית שמירה על תורם וחזרה אוטומטית כאשר יגיע תורם. הפתרון מקטין זמני המתנה ומשפר את שביעות רצון הלקוחות על ידי הבטחת טיפול מהיר ואפקטיבי. לקוחות יכולים לבחור לחזור לשיחה מבלי להמתין בתור, מה שמפחית את העומס על המוקד ומאפשר לנציגים לטפל בלקוחות בצורה מסודרת ויעילה יותר.

קול סנטר חטיפה האזנה, לחישה ובקרה

חטיפה, האזנה, לחישה

מאפשרים למנהלים ולמפקחים לפקח על השיחות בזמן אמת, להאזין לשיחות של נציגים, להתערב בשיחות במידת הצורך ולספק הכוונה בזמן אמת. כלים אלו מסייעים בשיפור איכות השירות ובמתן תמיכה מיידית לנציגים. הפונקציות כוללות חטיפת שיחה במקרים דחופים, לחישה למתן הנחיות מבלי שהלקוח ישמע, והאזנה לשיחות לצורכי הדרכה ובקרה.

/ 5.

מוקד טלפוני - אתם שואלים אנחנו עונים

מערכת מוקד טלפוני קול סנטר היא מערכת טלפוניה מתקדמת לניהול השיחות הנכנסות והיוצאות מהמוקד הטלפוני, המערכת מתחברת לתוכנת CRM הארגונית ולמערכות נוספות ויוצרת טכנולוגיה חדשנית ומגוון פתרונות למוקד טלפוני מראיית נוחות הלקוח המתקשר, פרקטיות ויעילות לנציג המוקד ומגוון כלי זמן אמת והיסטוריים למנהלי המוקד.
המוקד מאפשר ניהול שיחות יעיל כולל העברת השיחה לנציג המתאים ביותר וקיצור זמני המתנה, המערכת מספקת חוויית שירות מעולה ומהירה ללקוחות כולל חיבור למגוון מדיות חברתיות המוצעות ללקוח להמשך התקשרות לנוחיותו.
האינטגרציה ל-CRM מאפשרת חיבור בין תוכנות ניהול לקוחות CRM למערכת הטלפוניה, כתוצאה מחיבור זה נוכל לקבל מגוון כלים כגון תיעדוף ללקוחות VIP, חייגן אוטומטי לפי חוקים עסקיים ומגוון כלים נוספים לשיפור השירות והמכירות.
הקלטת שיחות מאפשרת לספק לנציגים כלי הדרכה וניתוח שיחות לשיפור השירות והמכירות, הקלטת שיחות מאפשרת ליישוב חילוקי דעות בן לקוחות הארגון.
ניהול עצמי מלא על ידי המשתמש, חיבור בין כלל מערכות המידע הארגוניות, אוטומציות בין המערכות הארגוניות.
דילוג לתוכן