עסק מצליח מבוסס על יכולתו להיות יעיל, הן בתחום הפנימי של הארגון והן בתקשורת עם הלקוחות. בעבר חברות היו תלויות בכלים מיושנים ומסורבלים כדי לוודא שנשמרת יעילותן. כיום ישנו פתרון טכנולוגי מתקדם, המציע לעסק את כל הכלים הדרושים לו להצלחה, תוך שמירה על יעילות מיטבית. כלי זה הוא המרכזיה בענן לה יכולות רבות, לכן יש ביכולתה להציע לכל עסק בדיוק את הכלים הדרושים לו לשגשוג.
המשיכו לקרוא כדי ללמוד על היכולות השונות של המרכזייה בענן.
ניתוב שיחות
אחת היכולות של מרכזיה בענן היא ניתוב שיחות. אין מדובר בשיטה הישנה לניתוב שיחות, בה אדם היה נדרש ללחוץ על כפתור שלוחה כדי להעביר שיחה מאדם אחד לאדם אחר. יכולת זו של ניתוב שיחות משתמשת בטכנולוגיה חכמה, אשר מנתבת את השיחות באופן עצמאי על פי הגדרות החברה. כלומר, כאשר לקוח מתקשר לחברה לקבלת שירות ממחלקה כזו או אחרת, המערכת תנתב אותו באופן יעיל ואוטומטי אל מקום חפצו.
כמו כן, נתב השיחות של מרכזיות בענן מסייע בשמירה על שביעות רצונם של הלקוחות, גם כאשר אין אנשי שירות אשר יענו לשיחה. כאשר מוקד השיחות סגור, יופנה הלקוח להשארת הודעה קולית, למספר אליו יוכל לשלוח הודעה כתובה או שיוכל לבחור האם ירצה שיחזור אליו נציג בשעות הפעילות. מדובר בפתרון אשר מונע תסכול בקרב לקוחות ומחזק את יחסי העסק מולם.
הקלטת שיחות
לעסקים רבים דרושה היכולת להקליט שיחות לצורכי בקרת שירות, כמו גם לשמירת פרוטוקולים של שיחות. מרכזיה בענן לעסקים מאפשרת הקלטת שיחות עם לקוחות באופן אוטומטי ופשוט ביותר, כמו גם שמירה יעילה של התוכן המוקלט. במרכזיות בענן אין צורך להתקין תוכנת הקלטה, כפי שנדרש במרכזיות אחרות. כמו כן, המרכזיות בענן מאפשר האזנה נסתרת של מנהלים לשיחות, לצורכי ניטור וצורכי לימוד של עובדים חדשים.
בסיום כל הקלטה, קובץ ההקלטה נשמר ומקוטלג באופן אוטומטי לפי הגדרת החברה. בשל השמירה בענן ויכולת האבטחה הגבוהה של כלי זה, ניתן להבטיח גיבוי של שיחות מוקלטות גם במקרה של תקלה. כמו כן, תוכלו לקבל בעזרת מרכזיות לעסקים דוחות יומיים עם כל פרטי ההקלטות אשר בוצעו במהלך היום.
מוניטור שיחות
יכולת נוספת של מרכזיה וירטואלית בענן היא שהיא מאפשרת למנהלת לנטר שיחות של נציגי שירות בצורה הרבה יותר יעילה. המערכת מנפיקה דוחות מסודרים הכוללים מידע כמו היסטוריית שיחות לפי נציג, תצוגה של שיחות שאינן נענו או כאלה שאינן נסגרו עם טיפול בבקשת הלקוח, בדיקה של אורכי שיחות ועוד.
יכולת זו של המרכזייה מאפשרת לעסק לפעול ביעילות רבה, לראות כיצד ניתן לשפר את נתוני השירות או האם ישנם עובדים שאינם עומדים בציפיות העסק. מדובר במידע יקר ערך המונפק באופן אוטומטי עבור המנהלים ואין כל צורך בעבודה ידנית כדי למצות את התמונה אותה המידע מעניק.
מספרים מיוחדים לעסקים
יכולת מפתיעה של מרכזיה טלפונית לעסקים היא אפשרות של יצירת מספרי טלפון קליטים. המערכת יכולה ליצור מספרי טלפון עם קידומת אשר קובעת כי עלות השיחה תהיה על הלקוח שמתקשר ולא על העסק. בנוסף תוכלו ליצור מספר נוח וקליט שיסייע ללקוחות שלכם להתקשר אליכם בקלות ובמהירות.
ביטול התלות ברשת האינטרנט
יכולת חשובה במיוחד שיש למרכזיה בענן היא האפשרות לשחרר את העסק שלכם מהתלות ברשת האינטרנט, בכל הקשור לשמירת מידע, איסוף מידע וניהול שיחות. משמעות הדבר היא שהעלות של המרכזייה בענן זולה יותר ואינכם תלויים באיכות הרשת האלחוטית כאשר מדובר באיכות השיחות. כמו כן, אם רשת האינטרנט נופלת אינכם צריכים לחשוש שלא תהיה לכם גישה למידע חיוני או שלא תוכלו לבצע שיחות באיכות גבוהה.
לסיכום, ניתן לראות כי למרכזיה בענן איכויות רבות אשר מאפשרות לעסק שלכם להתנהל ביעילות רבה, תוך הקטנת הוצאות מיותרות. בעידן בו התחרות בין עסקים בכל תחום שהוא היא קשה, חשוב לוודא שאתם עובדים עם חוד החנית של הטכנולוגיה לעסקים. אין ספק כי המרכזייה בענן היא הטכנולוגיה לה אתם זקוקים אם אתם רוצים תמיד לדעת היכן העסק שלכם עומד, מה ניתן לשפר בעסק ואילו שינויים כדאי לעשות כדי להבטיח שתמשיכו תמיד להתקדם.