מרכזיות טלפוניות הן מוצר שקיים מזה עשרות שנים בעסקים ובארגונים מסוגים שונים. יחד עם זאת, מדובר בתחום שאינו קופא על שמריו רגע אחד, ושממציא אחת למספר שנים חידושים שמשנים את חוקי המשחק בתחום.
מרכזיית פנסוניק NS1000 עונה על ההגדרה הזו בדיוק, כשמי שמצטייד בה נהנה משורה ארוכה של יתרונות המתאימים כמו כפפה ליד למאפייני העת הנוכחית. אז מה חשוב שתדעו על המרכזיה החשובה הזו? מהם היתרונות שלה ביחס למוצרים אחרים, ואיך בוחרים את המערכת המתאימה ביותר לצרכים שלכם? המאמר הנוכחי יספק את התשובות לשאלות אלו ואחרות
על מרכזיית פנסוניק NS1000
הדבר הראשון שחשוב לדעת על מרכזיית פנסוניק NS1000 הוא שזוהי מרכזיית IP, כלומר: שרת המבוסס על רשת מחשבים (החיבור אליה מתבצע באמצעות האינטרנט). כבר כאן מסתתר היתרון המשמעותי הראשוני של המרכזיה, שאינה מצריכה תשתיות מיוחדות. כל עסק יכול להתחבר לשירות הזה באמצעות רשת האינטרנט, שגם כך הוא אמור להיות מחובר אליה במאה ה-21. היתרון הוא שהחיבור למרכזיה הופך לפשוט מאד, וכך גם העלויות של השירות. מבחינה מעשית משלמים ברוב המקרים על השירות שמקבלים במרכזיה בפועל, ולא יותר.
פלוס אחר הוא שאין כאן צורך בהתקנות או בתחזוקה שוטפת של המרכזיה, שמבוצעת על ידי אנשי החברה שמספקת את השירות. על כל המאפיינים והרכיבים של מרכזיית פנסוניק NS1000 אפשר לשלוט מכל מקום, בצורה פשוטה ובלי צורך להתקין תוכנות על גבי תוכנות. הניהול מרחוק מקל על אנשי הארגון לעשות את זה, כשאת חלק מהפעולות הם יכולים לבצע בכל מקום ובכל זמן, גם כאשר הם אינם נמצאים בבית העסק בצורה פיזית
הרבה יותר ממרכזיה
מרכזיית פנסוניק NS1000 היא מהמערכות המקיפות ביותר הקיימות כיום בתחום. היא מבוססת על הרעיון של All in One, ומציעה את רוב הדברים שעסקים וארגונים זקוקים להם כיום בישראל. זה מתחיל, מטבע הדברים, עם שרת טלפוניה העומד בבסיס המערכת, ונמשך עם שירותים משלימים הקשורים לתפעול המערך הטלפוני. כך, למשל, יש אופציה לשרת הודעות קוליות בהתאמה מלאה לצורכי העסק או הארגון, וגם לשירות החיוני לא פחות של הקלטת שיחות. את ההקלטה נהוג לבצע במטרה לבקר את איכות השירות שמספקים הנציגים הטלפוניים, וגם כדי שתהיה דרך להכריע מחלוקות עתידיות אפשריות מול הלקוחות. לצד זה מספקת המערכת שירותים טלפוניים אחרים שנראים מובנים מאליהם, דוגמת העברת שיחות, ניתוב שיחות, שיחות ממתינות, יומן שיחות, נעילת יומן שיחות וכיוצא בזה.
את מרכזיית פנסוניק NS1000 ניתן לחבר עם תשתיות אחרות בהן העסק או הארגון משתמשים באופן שוטף. היא מציעה מספר יישומים מתקדמים שמקלים עוד יותר את התפעול של המערך. פלוס אחר הוא שהמערכת כוללת שרת פקסים, שירות נוסף שעסקים וארגונים אינם יכולים בלעדיו גם כיום, בעידן הדיגיטל והטלפונים החכמים.
פשטות והתאמה לצרכים
עם כל היתרונות של מרכזיית פנסוניק NS1000, חשוב להזכיר שהיא דווקא נחשבת לפשוטה מאד לתפעול. הממשק שלה ברור, ולאחר הדרכה ראשונית של החברה שמספקת את השירות ופרק זמן של מספר ימי הטמעה בעסק– ניתן כבר לדעת כיצד להשתמש בה היטב. תשכחו מהמצבים בהם העסק מפסיק את פעילותו למשך מספר שבועות בעקבות הצורך בהטמעת ממשק חדש, על כל ההשלכות הכלכליות והניהוליות של הדבר. עם מרכזיות פנסוניק NS1000 זה לא אמור לקרות.
מרכזיית פנסוניק NS1000 מציעה אפשרויות שונות להתאמת הממשק ואופן הפעילות לצרכים של העסק או הארגון. יש מרכזיות שמיועדות מראש לעסקים בסדרי גודל שונים, או אפילו בתחום פעילות מוגדר. כך, לדוגמא, מערכת בסיסית יכולה לחלוש על יותר מ-600 שלוחות של העסק, כשאת המספר הזה ניתן להרחיב את קיבולת המערך הטלפוני באמצעות כרטיסים מודולריים או רשיונות.
אנשי העסק יכולים לשנות את מאפייני המערכות בכל עת, ובכך להתאים אותן לצרכים המשתנים שלהם, לדפוסי העבודה שמתגלים עם הזמן, ובעיקר – למה שהם מגלים שנוח עבורם. עסקים וארגונים הרי משנים את פעילותם עם הזמן, גדלים או מתפתחים, וכל אלה משפיעים על תפעול המערך הטלפוני של העסק. אם בכל פעם שהדבר הזה היה מתרחש היה צורך להחליף את המערך הטלפוני, הייתה נוצרת בעיה גדולה. מרכזיית פנסוניק NS1000 מציעה את הגמישות הזו, ולכן יכולה לשמש את אנשי העסק למשך פרקי זמן ארוכים מאד.