מרכזיה בענן לעסקים - מרכזית IP מבוססת ענן לעסקים מבית חברת 3CX הבינלאומית, חדשנות טכנולוגית בהתאמה אישית

כל פתרונות התקשורת שהעסק שלך צריך במקום אחד!

שירותי מרכזיה בענן לעסקים שאנו מציעים כוללת כל מה שהעסק שלך צריך במערכת אחת, כעת תוכלו לבחור באופן מדויק את תכונות הטלפוניה שאתם צריכים, מניתוב שיחות, מוזיקה בהמתנה, הקלטת שיחות, סופטפון למחשב ועד לאפשרויות מתקדמות כמו אפליקציה בסלולרי והפניית לקוחות להמשך התקשרות ב- WhatsApp – כל אלה נגישים ממקום אחד.

אינטגרציה עם מערכות CRM, WhatsApp, כלי AI, אוטומציות והפניה להמשך התקשרות בערוצים דיגיטליים – מספקים פתרון תקשורתי מאוחד שמקדם את העסק שלכם לחזית החדשנות הטכנולוגית, דבר שישפר את היעילות העסקית היומיומית, פתרון הנגיש כיום לעסק בכל סדר גודל אשר יעזור לכם להשיג יתרון תחרותי אמיתי וחיסכון במשאבים.

מרכזיה בענן לעסקים

סיבות לבחור במרכזיה בענן של בר-עוז

חדשנות טכנולוגית

בחירה במרכזיה בענן מבוססת 3CX העולמית עם למעלה מ-350,000 עסקים ו-12 מיליון משתמשים ברחבי העולם מספקת לך ביטחון לטלפוניה המתחדשת תמיד בחזית הטכנולוגיה, הפתרון המוביל והמתקדם בעולם, המעניק לעסק שלך יתרון טכנולוגי בינלאומי

מקצועיות ושירות

לרשותך עומדת חברה עם 25 שנות ניסיון בתחום מערכות הטלפוניה, כוח אדם מקצועי ומיומן בחזית הטכנולוגיה, שירות טכנאים מקצועי, מוקד שירות אישי, מהיר ושירותי, חברה מוטת שרות ברמה גבוהה.

רישיון משרד התקשורת

חברתנו פועלת תחת רישיון משרד התקשורת (רישיון שרותי נס"ר, רישיון מספר 055-21-02 בר-עוז מערכות תקשורת בע"מ), מה שמבטיח לכם איכות, עמידה בתקנים ומקצועיות ברמה הגבוהה בישראל.

מרכזיה בענן לעסקים, שדרוג לחדשנות טכנולוגית יומיומית לעסק

הבטיחו חדשנות טכנולוגית מתמשכת לעסק שלכם עם מרכזיה בענן לעסקים 3CX המתקדמת בעולם.

המרכזייה הווירטואלית שלנו מצוידת בעדכוני תוכנה אוטומטיים המאפשרים למרכזיה שלכם להישאר עדכנית ובכך תמנע את הצורך בהחלפות יקרות ומיותרות.

מרכזיה בענן מספקת לעובדים בארגון את הכלים לשיפור פרודוקטיביות בכל סביבת עבודה – בין אם זה מהמשרד, מהבית או באמצעות הסלולר – מה שמקדם עבודה היברידית ותומך ביעילות עסקית. בנוסף, מרכזיה בענן מעצימה את המכירות ושירות הלקוחות דרך כלי ניתוב שיחות דינאמיים, מספרים וירטואליים וכלי בקרה בזמן אמת המאפשרים חיבור ישיר ומהיר לנציג המתאים ביותר בארגון.

התאמה מדויקת של המרכזייה בענן לצרכים הספציפיים של הארגון שלכם מבטיחה כי תשלמו בדיוק על מה שאתם צריכים ומאפשרת לכם ליהנות מיכולות טכנולוגיות שהיו בעבר נחלתם של ארגונים גדולים בלבד.

המרכזייה בענן הבינלאומית שלנו מאפשרת לייעל את שירות הלקוחות והמענה הטלפוני בעסק על ידי הפניית לקוחות לערוצי תקשורת דיגיטליים כדוגמת WhatsApp / Website , מה שמסייע להפחתת העומס על נציגי הארגון ומציע חווית לקוח דיגיטלית ומשופרת שאינה תלוית זמן אמת כמו שיחה טלפונית.

מרכזיה בען לעסקים, שדרוג לחדשנות טכנולוגית במציאות יומיומית לעסק
מרכזיה עסקית פרטית בקדמת הטכנולוגיה בשיטת הכול כלול

הצעה ייחודית לעסקים בינוניים וארגונים

התקדמו למרכזיה פרטית משלכם – במקום מרכזיה ציבורית.

מרכזיה עסקית פרטית בחזית הטכנולוגיה בשיטת הכול כלול.

יתרונות מרכזיה בענן לעסקים, פתרון אולטימטיבי לאבטחה, שרידות ותקשורת חדשנית בינלאומית

סביבת ענן המתקדמת בישראל

המרכזייה בענן שלנו מאוחסנת בחוות שרתים של בזק עסקים כולל שרידות באתר נוסף וגיבוי ACTIVE – ACTIVE, מה שמאפשר תפקודיות גבוהה ותקשורת יציבה ללא תקלות או הפסקות שירות.

הצפנה

מערכת ה-SBC הכלולה בפתרון שלנו מספקת שכבת הגנה ואבטחת מידע מקיפה לתעבורת השיחות, שאינה מוגנת על ידי מערכות ה-Firewall הרגילות, מה שמעניק לך תקשורת מאובטחת ויציבה.

מרכזיה בענן ללא תלות ברשת האינטרנט

פתרון ייחודי בישראל, החיבור למרכזיה בענן יבוצע באמצעות קישוריות רשת פנימית ללא חיבור לאינטרנט – פתרון שיספק לך אבטחת מידע מקסימלי ופעילות רציפה גם בסביבת אינטרנט לא יציב.

שרידות ללא תקשורת וחשמל

המרכזיה בענן שלנו מבטיחה חיבור תמידי גם ללא אינטרנט וחשמל, זאת באמצעות אפליקציה של המרכזיה בסלולארי – תוכלו לקבל ולהעביר שיחות, להקליט שיחות ולעבוד כרגיל, ללא תלות בחשמל ותשתיות המשרד.

ממשקים בינלאומיים

המרכזיה בענן שלנו מבית חברת 3CX הבינלאומית כוללת חיבורים רשמיים לשירותים וסביבות עבודה מול חברות טכנולוגיות בינלאומיות כגון: Office 365, Teams, Azure, Dynamics, WhatsApp API   Google Cloud Platform, SalesForce, ועוד. מה שמאפשר אינטגרציה בינלאומית בחזית הטכנולוגיה

אבטחת מידע

עמידה בתקני שרידות ואבטחת מידע ISO מחמירים בסביבת ענן בזק עסקים המתקדמת בישראל, אפליקציות מוצפנות למחשב ולסלולארי ומערכת אבטחת מידע לטלפוניה (SBC) מבטיחים לכם תקשורת תמידית ומאפשרים לכם להתפנות לעסקים שלכם בראש שקט.

תכונות המרכזיה בענן - פתרונות חדשניים לתקשורת עסקית חדשנית

נתב שיחות דינמי IVR

נתב שיחות דינאמי IVR

ניתוב השיחות מאפשר לעסק שלך ליהנות מתפריט קולי מתקדם שיושמע לשיחות הנכנסות לארגון ואפשרויות בחירה בהקשה לנציג או המחלקה הרצויה בארגון.

נתבו את השיחות הנכנסות לארגון תחת זרימה מלאה וללא מעצורים בעקבות עומסים או חוסר בכוח אדם, באמצעות תצוגת זמן אמת לשיחות בארגון, מידע אודות העומס בארגון בזמן אמת ויכולת ויסות העומס על ידי הוספת נציגים לקבוצות צלצולים בשליטה עצמית שלכם ובהתאמה לכישורי הנציג.

תנו למתקשר לבחור באיזו דרך הוא מעוניין לתקשר אתכם, בן אם להמתין למענה אנושי ואז נשמיע לו את מיקומו בתור, בן אם לחסוך את זמן ההמתנה והמערכת תחזור אליו בתורו או להפנות אל המתקשר להמשך התקשרות ב- WhatsApp.

נתב השיחות מאפשר ליצור זמינות גבוהה וגמישות משתנה להסטת העומסים בארגון – זאת באמצעות הגדרת תרחישים משתנים בהתאמה אישית לפי שעות העומס בארגון ואף בשינויים והתאמות בזמן אמת, נתב השיחות מאפשר למתקשר להגיע לנציג או המחלקה הנכונה בעסק במהירות ובקלות.

סופטפון Softphone שלוחת טלפון על גבי המחשב

אפליקציית סופטפון מאושרת רשמית Windows & macOS + אפליקציה מבוססת Web RTC על גבי המחשב שתחבר את העובדים שלך לפעילות העסקית מהמשרד, מהבית ומכל מקום

חוויה ארגונית יוצאת דופן בשליטה מהמשרד ומכל מקום, האפליקציות יכולות להשתלב יחד עם הטלפון המשרדי או לשמש כטלפוניה בפני עצמה באמצעות חיבור לאוזניות או כל התקן מיקרופון ורמקול אחר, יישום ניהול הטלפון על גבי המחשב מאפשר תפעול יומיומי משך שעות ארוכות ללא מאמץ וללא פעולות סיזיפיות כגון חיוג ידני ועוד.

אפליקציה לנייד Android IOS

אפליקציית שלוחה של המשרד בסלולארי Android / IOS

כעת שלוחת הטלפון המשרדי שלכם נמצאת גם בסלולארי, באמצעות האפליקציה הבינלאומית של חברת 3CX מבוססת Android & iOS שתשאיר אתכם מחוברים לעסק גם מחוץ למשרד ובכל מקום בעולם זה לא משנה אם העובדים של העסק נמצאים בישראל או ברחבי העולם, המרכזייה בענן לעסקים שלנו מאפשרת לעובדים בארגון להיות חלק ממערך הטלפוניה, לקבל שיחות, להקליט את השיחות, לחייג, להעביר שיחות ולתפקד בדיוק כאילו הם היו נוכחים במשרד, תוכלו להוריד את האפליקציה לסלולארי שלכם ולהתחיל מידית לתקשר עם הלקוחות והעובדים בארגון.

מוזיקה בהמתנה

אין כמו רושם ראשוני וחווית הלקוח שלך בטלפון מתחילה במוזיקה בהמתנה , בזמן שהלקוח ממתין למענה אנושי נוכל להשמיע לו ג'ינגלים ומסרים אשר יקדמו את המוצר או את השרות שלך, לחשוף לקוחות למוצרים ופתרונות חדשים ולהנעים את זמן ההמתנה של הלקוח עד למענה אנושי.

מרכזיה בענן מוזיקה בהמתנה
מרכזיה בענן לעסקים הקלטת שיחות

הקלטת שיחות

שירות הקלטת שיחות מאפשר הקלטה ואחסון כל כלל השיחות שבחרנו שיוקלטו כולל ממשק ניהול לאיתור שיחות מוקלטות בקלות.

כעת עם הקלטת שיחות כלל ארגונית, תוכלו לתחקר אירועים ולספק דוגמאות לצוותי מכירות ושירות לא רק באמצעות תיאוריה, אלא ממש להשתמש בשיחות הטלפון המוקלטות להדגמת תרחישים אמיתיים ודרכים להתמודדות מוצלחת עם הלקוחות.

מעתה תוכלו להקליט את השיחות בארגון שגם יוכלו לשמש גם כאסמכתא עסקית במקרים שהחוק מחייב זאת ולהשתמש בהקלטת שיחות גם ככלי ליישוב מחלוקות מול הלקוחות שלכם.

פקס למייל FAX2MAIL

שירות פקס למייל הוא שירות המאפשר לשלוח לך פקסים נכנסים לארגון ישירות לדואר האלקטרוני שלך במקום להמתין ליד מכונת הפקס ולקבל פלט נייר – תקבלו את הפקס ישירות לדוא"ל שלכם בקובץ PDF.

פקס למייל FAX2MAIL
תא קולי למייל

תא קולי למייל

שירות תא קולי מאפשר השארת הודעה קולית של המתקשר במקרים בהם אין מענה בארגון לשיחות הנכנסות או בזמן אי פעילות כמו בחגים/ לילות וכו'.

שירות תא קולי למייל נועד לפשט את הגישה להודעה הקולית שלקוח השאיר, במקום להקשיב להודעה באמצעות הקשות בטלפון – כעת נוכל לקבל דוא"ל מהמרכזייה בענן כולל תאריך, שעה, מספר הטלפון של המתקשר וקובץ קול של ההודעה שהמתקשר, לחלופין ניתן להקשיב להודעות הקוליות ישירות מהאפליקציה במחשב ובטלפון.

שיחות ננטשות למייל

שירות שיחות ננטשות למייל מאפשר לכל עסק לבקר ולטפל בשיחות שלא נענו על ידי נציגי הארגון

לקוח שצלצל לעסק, בחר במחלקה או בנציג הרצוי, המתין למענה ללא הצלחה והחליט לנתק את השיחה – אותו נציג או מחלקה יקבלו התראה על שיחה ננטשת לדוא"ל עם מספר הטלפון של הלקוח ואיזו מחלקה / נציג הלקוח חיפש.

שירות שיחות ננטשות למייל מספק ניצול הזדמנויות אבודות של לקוחות נוטשים, פתרון בקרה לשיחות הננטשות בעסק, חזרה ללקוחות מתקשרים ומיצוי יכולות מתקדמות שהיו בעבר נחלתם של מוקדים טלפוניים.

מרכזיה בענן לעסקים שיחות ננטשות למייל
שיחה חוזרת Call Back

שיחה חוזרת Call Back

תנו ללקוח לבחור מה שנוח לו, ספקו חוויית לקוח וחסכו את זמן ההמתנה ללקוח באמצעות שרות שיחה חוזרת, במקום שלקוח ימתין למענה נציג בתורו וכבר כשההמתנה עצמה של הלקוח למענה לא מוסיפה לחוויית לקוח – תנו למתקשר את האפשרות לבחור בשרות שיחה חוזרת, במידה והמתקשר בחר בשרות זה הוא יכול לנתק את השיחה ומערכת הטלפוניה בענן שלנו תשמור על תורו של המתקשר, לכשיגיע תורו של המתקשר הטלפוניה בענן תחייג לנציג הארגון ולמתקשר ותחבר בניהם באופן אוטומטי.

מיקומך בתור

בזמן ההמתנה למענה טלפוני המתקשר עלול לחוות חוסר וודאות האם יענו לשיחה שלו, למה לא עונים, כמה זמן ממתינים ועוד, שרות מיקומך בתור הינו שרות הפועל במידה וכמות המתקשרים למחלקה בארגון גדולה מכמות הנציגים העונים לשיחות, במקרה כזה המרכזייה בענן תודיע למתקשר את מיקומו בתור עד למענה אנושי, השרות מספק נדבך חשוב למתקשר והוא וודאות, וודאות לגבי זמן ההמתנה שהוא משקיע ושבסופו אכן יזכה למענה, המתקשר יידע להעריך מתי יגיע תורו ויכול להסב את תשומת ליבו לעיסוקיו עד למיקומו בתור 1 ואז מענה של נציג הארגון.

מרכזיה בענן לעסקים מיקומך בתור
מרכזיה לעסקים תווסף לגוגל chrome

תוסף לגוגל כרום

פעולות רוטיניות החוזרות על עצמן כל היום כמו הקשת ספרות באופן ידני כדי לחייג לספקים או לקוחות מהוות מעצור בהליך זרימת העבודה, כעת תוכלו לספק לעובדים שלכם כלי לחיוג אוטומטי מכל דפדפן, כולל ממשק CRM, ERP ועוד, פשוט לוחצים על מספר הטלפון בדפדפן שהופך לסמן ובלחיצה החייגן ייפתח ויחייג אוטומטית, מונע טעויות חיוג ומקצר זמן הקלדה.

חיוג בלחיצה Click2Call

אפשרו לעובדים שלכם פשטות, נוחות וזרימה בהליכי העבודה באמצעות חיוג בלחיצה, באמצעות המרכזייה בענן שלנו תוכלו לחייג אוטומטית מכל מסמך מבלי להקיש ספרות בטלפון ולהמשיך את זרימת העבודה דרך המחשב, תוכלו לחייג באופן אוטומטי ממסמכי Word / Excel / PDF, מתוך תוכנת CRM ועוד, פשוט מסמנים את המספר, לוחצים במקלדת על לחיץ קיצור שבחרנו ובאופן אוטומטי הטלפון ייפתח ויחייג לנמען.

חיוג בלחיצה Click2Call
תצוגה ובקרה בזמן אמת

תצוגה ובקרה בזמן אמת

עם שרות תצוגה ובקרה בזמן אמת במרכזיה בענן שלנו תוכלו לצפות בזמן אמת מכל מקום, לבקר ולשנות תהליכים במערכת הטלפוניה בו ברגע שתצטרכו וללא מגבלת מרחק.

תוכלו לאמוד את העומס הטלפוני של הצוות במבט חטוף ולהעביר שיחות למענה במקום נציגים חסרים.

שירותי מספור בינלאומי

שירותי מספור בינלאומי מאפשר להציג מספרי חו"ל בשיחות יוצאות, לקבל שיחות מלקוחות שחייגו למספר זה ולהפוך את העסק שלך למראה עסק מקומי בכל מקום בעולם, מה שמספק נוחות וביטחון ללקוחות שלכם בחו"ל שאתם כאן קרובים אליהם ולא רחוקים במדינה אחרת.

המרכזייה בענן שלנו תדע להציג מספרי חו"ל באופן אוטומטי לפי היעד אליו תחייגו, לדוגמא בשיחה לארה"ב יוצג מספר אמריקאי, בשיחה לצרפת יוצג מספר צרפתי וכו', לקוחות שיחייגו למספר חו"ל יוכלו לקבל מענה ניתוב שיחות בשפת המדינה ממנה התקשרו ומערכת הטלפוניה תציג על גבי הטלפון / מחשב שמדובר בשיחת חו"ל כדי שנציגי הארגון יוכלו לענות בשפה המתאימה.

שירותי מספור בינלאומי
שירותי מספור סלולאריים

שירותי מספור סלולאריים

שירות מספור סלולארי מספק פתרון הצגת מספר טלפון סלולארי בשיחה היוצאת במקום מספר טלפון קווי, דבר שמספק אחוז מענה גבוהה יותר לשיחה ועל ידי כך שיפור השירות והמכירות.

שיחות מרובות ללקוחות חדשים עלולים להיתקל במחסומים של חוסר מענה טלפוני, אפילו אם הלקוח ביקש ליצור אתו קשר טלפוני במדיות אחרות.

התפיסה הרווחת היא ששיחה מצלצלת בסלולארי שלי ומוצג מספר טלפון קווי – אז מדובר בארגון או חברה שמצלצלת אליי, במידה ומוצג מספר טלפון סלולארי אז מישהו ספציפי מחפש אותי, בסקטור הפרטי לקוחות צעירים יחסית יענו באחוזים גבוהים לשיחות שמקורם מספר סלולארי מאשר מספר קווי.

מבדיקות סטטיסטיות שלנו – אחוז ההיענות לשיחות ממספרים סלולאריים גבוהה ב 50% ממענה משיחות מהם מוצג מספר טלפון קווי.

עבודה היברידית

זה לא משנה היכן אתם, במשרד, בבית או בדרכים, עם פלטפורמת מרכזיה בענן שלנו אתה תמיד מחובר, בן אם מטלפון IP במשרד, אפליקציה Win על גבי המחשב הנייד ואפליקציה בסלולארי שלך תהיו תמיד מחוברים למערכת הטלפוניה, כולל קבלת שיחות, הוצאת שיחות, העברת שיחות לנציג אחר, צ'אטים פנימיים, ועידות וידאו ועוד.

עבודה היברידית
אינטגרציה למערכות CRM

אינטגרציה למערכות CRM

מערכות CRM מהוות נדבך ממרכז המידע של לקוחות הארגון, כך גם מערכת הטלפוניה המשמשת את הארגון, הבחירה ההגיונית הינה לחבר בן המערכות ליצירת חוויה וזרימה מהירה של המתקשרים לארגון מול נציגי הארגון.

מערכת הטלפוניה בענן תחבר את תוכנת CRM של הארגון ללא מאמץ, מה שהופך מגוון פעולות סיזיפיות למיותרות.

חיבור מערכת הטלפוניה למערכת CRM / ERP של הארגון מספק הקפצת כרטסת / פרטי לקוח מתקשר לנציג הארגון מתוך תוכנת קשרי לקוחות CRM, פעולה זו מספקת יתרונות יומיומיים גבוהים, החל מאפקטיביות וזרימה לעובדי הארגון, במקום שנציג ישאל לפרטי הלקוח כדי לאתרו במערכת CRM, יוכל הנציג לברך את הלקוח בשמו הפרטי ללא צורך בפרטי הזדהות כלשהן שכן פרטי הלקוח יוקפצו למסך הנציג, חיסכון בזמן, זרימת עבודה אפקטיבית ותרומה משמעותית ללקוח בזכות חוויה של יחס אישי.

תקשורת דיגיטלית רב ערוצית

תנו ללקוחות דרכים נוספות ליצירת קשר, המרכזייה בענן שלנו תוכל להציע ללקוחות המשך התקשרות באמצעים דיגיטאליים לנוחיותם כגון המשך התקשרות ב- WhatsApp הארגוני של החברה או הפנייה לדף נחיתה באתר החברה ועוד, מה שמייתר את הצורך להקצאת משאבים עבור מענה לשיחות בזמן אמת.

תקשורת דיגיטלית רב ערוצית
מעגל המתנה

מעגל המתנה

פתרון גמיש ויעיל לחלוקת עומסי השיחות הממתינות למענה תוך העצמת חווית הלקוח באמצעות שירותים מתקדמים ואפשרויות הסטת הלקוח מהטלפון לכלים דיגיטאליים לנוחיותו. 

נוכל לתכנן תרחיש לקוח במעגל המתנה תוך שילוב השמעת ג'ינגל שיווקי, שילוב השמעת מיקומו בתור, שרות שיחה חוזרת כדי לחסוך את זמן ההמתנה ושרות הפניית לקוחות להמשך התקשרות בדיגיטל ולחסוך את זמן ההמתנה למתקשר, כל אלו יספקו פתרון ארגוני ויעיל לניהול השיחות הנכנסות לארגון באמצעות מעגל המתנה משולב, יקצרו את זמן ההמתנה ללקוחות ויפחיתו את העומס על הצוות שלכם.

חטיפה, האזנה, לחישה ובקרה

המרכזייה בענן שלנו מספקת יכולת הקשבה בזמן אמת לשיחה של לקוח עם נציג הארגון, לחישה לנציג תוך כדי שיחה עם הלקוח כדי להכווין אותו נכונה, השתתפות בשיחה עצמה, שליחת צ'אט מכווין לנציג ועוד כלים המספקים לעובד החדש ביטחון שיש גיבוי מאחוריו בשעת הצורך ומספקת למנהל מעטפת שלמה של בקרה וכלי עזר לנציג שזקוק לכך בזמן אמת.

סט כלים לנציגים חדשים בעסק המאפשר לספק להם עצמאות וביטחון בהתנהלות ראשונית בשיחות עם לקוחות וקבלת עזרה ממנהל / עובד מיומן יותר בשעת הצורך.

מרכזיה בענן חטיפה, האזנה, לחישה ובקרה
רישום שיחות אורגני

רישום שיחות ארגוני

כלי בקרה אישי לנציגי הארגון ולצוותים בארגון המאפשר לצפות בהיסטורית שיחות נכנסות, יוצאות, לא נענות וננטשות.

כלי הרישום שיחות מאפשר ניהול השיחות הננטשות באמצעות חזרה ללקוחות נוטשים וסימן באפליקציה לכלל נציגי הארגון שבוצעה שיחה ללקוח ובכך חזרה מבוקרת לכלל הלקוחות שנותרו ללא מענה, מספק ניצול הזדמנויות אבודות ותיקון חווית לקוח לצד כלי ניהול ובקרה פשוט וקל.

ועידות קוליות וועידות וידאו

המרכזייה בענן שלנו היא פלטפורמת תקשורת מלאה, מעבר לשירותי טלפוניה תוכלו ליצור גם ועידות קוליות וועידות וידאו מנוהלות, מוקלטות ומתוזמנות.

בצעו ועידת וידאו בקלות, ללא צורך באפליקציה נוספת, ללא טרחה ומורכבות של שיחות וועידה, קבלו חדר ועידת וידאו פרטית לכל נציג, כולל וועידות מתוזמנות, מוקלטות, ללא מגבלת זמן ועד מאות משתתפים.

וועידת הווידאו המובנית במערכת כוללת את כל תכונות הוועידה המוכרות, – וועידות מידיות ומתוזמנות, הקלטת הוועידה, שיתוף, צ'אטים, כלי מצגת ועוד, מוזמנים לוועידה לא נדרשים להוריד תוכנה כלשהי אלא להתחבר לוועידה ישירות באמצעות קישור לדפדפן מהמחשב.

ועידות קוליות וועידות ווידאו
מרכזיה בענן דוחות היסטוריים

דוחות היסטוריים

תובנות עסקיות על הפעילות הטלפונית הארגונית יכולות לספק כלים משמעותיים למנהלים עבור הגברת היעילות, השירות והמכירות בארגון.

המרכזייה בענן שלנו תספק לכם סט דוחות היסטוריים מתוזמנים אוטומטית לדוא"ל שלכם בתאריכים ובשעות קבועות שתבחרו. מדוחות אלו תקבלו תובנות על שעות העומס בארגון והקצאת משאבים בהתאמה, מדידת שיחות נכנסות בהתאמה לכל קמפיין שיווקי ובכך מדידת אפקטיביות הקמפיין, תובנות על כמות השיחות וסיכום זמני השיחה של נציגי הארגון, רישום השיחות הננטשות וחזרה ללקוחות אלו ועוד.

דוחות היסטוריים אלו ונוספים הקיימים במרכזיה בענן יספקו לכם מראה המציגה באופן ויזואלי וכמותי את הפעילות הטלפונית ויכולת לבצע שינויים ארגוניים על מנת להגיע לביצועים ואפקטיביים המנוצלים באופן מקסימאליים.

צ'אטים פנימיים

המרכזייה בענן שלנו שהיא בעצם פלטפורמת תקשורת מאוחדת המכילה גם מערכת צ'אטים פנימיים בין עובדי החברה, מדובר על נדבך תקשורת משמעותי ביותר בעידן התקשורת הכתובה, ניתן לשלוח צ'אט פנימי לנציג כולל התראה והתכתבות על גבי המחשב ובסלולארי כמובן, ניתן לפתוח צ'אטים קבוצתיים למחלקות, לצרף קבצים, סמיילים ועוד, כעת ניתן לשלוח צ'אטים קבוצתיים לעובדים בכלי עסקי ולא לוואטסאפ הפרטי ובכך לייתר את ההתחשבות בשעה ובפרטיות של העובד שכן מדובר בכלי עסקי ולא פרטי של העובד.

צ'אטים פנימיים

שלוחה מקבילה

המרכזייה בענן שלנו מציעה יכולת חיבור מכל מקום, מטלפון IP במשרד, מאפליקציה במחשב הנייד ומאפליקציה בטלפון הסלולארי, לאן שיחה המיועדת לי תצלצל ? בטלפון, במחשב או בנייד ?

שירות שלוחה מקבילה הוא שירות מרכזיה בענן המגדיר את כל הממשקים שאיתם נקבל את השיחה כאותה שלוחה, לא משנה היכן נמצא העובד, – השיחה תצלצל בכל מקום. 

כבר לא צריך לשקול אם להעביר שיחה לסלולארי או לטלפון המשרדי, פשוט ניתן להעביר את השיחה לשלוחה של העובד והשיחה תצלצל גם בטלפון, במחשב ובאפליקציה בסלולארי, פתרון המספק פרקטיות גבוהה, זמינות עסקית בכל מקום, הליך עבודה חלק תוך אפקטיביות וניצול הזדמנויות בצורה קלה ופשוטה.

זיהוי דיבור/ זיהוי קולי

בחברה עם ריבוי סניפים, משימת ניתוב המתקשרים ליעד הטלפוני המתאים בשיחת טלפון לרוב אינה יעילה, עם תפריטי ניתוב טלפוניים ארוכים וחוויית שירות מסורבלת, הבעיה קשה יותר במיוחד כאשר מספר הסניפים גדול והתפריט הקולי גדל לממדים שמקשים על השימוש מצד המתקשר.

פתרון זיהוי דיבור Voca ONE מאפשר ללקוח ניתוב טלפוני מבוסס דיבור לסניפים ו/או המחלקות הרלוונטית על-ידי אמירת שם הסניף / שם העיר בו הלקוח מעוניין לקבל שירות, המערכת תעביר את השיחה אוטומטית לעיר המבוקשת ובפעם הבאה שהלקוח יצלצל המערכת תציע לו להעביר את השיחה ישירות לסניף האחרון שהלקוח בחר בשיחה הקודמת או לסניף אחר לבחירת הלקוח.

פשוט מתקשרים, אומרים את שם המחלקה / עיר / שירות מבוקש וכדומה והשיחה מועברת מידית ליעד הטלפוני המתאים.

כתוצאה מהקלות והפשטות שהמערכת זיהוי דיבור מציעה, החברה מסוגלת לפרסם מספר טלפון אחד ויחיד עבור כלל היעדים הטלפוניים שלה, בין אם עשרות ובין אם מאות, ומאפשר ללקוחות קשר טלפוני עם כל סניף/מחלקה באופן פשוט וידידותי.

פתרון זיהוי דיבור חוסך זמן המתנה יקר למתקשרים ומציג בפניהם טכנולוגיה חדשנית נגישה וידידותית במיוחד, מה שמעלה את רמת השירות והמכירות של אותה חברה.

לצד יכולות הניתוב בזיהוי דיבור, המערכת מגיעה עם מערכת דוחות Analytics המרכזת נתונים אודות כל תנועת השיחות.

זיהוי דיבור זיהוי קולי
מתאם סלולארי

מתאם סלולארי

שירות חיבור הקו הסלולארי שלכם גם במרכזיה הטלפונית, באמצעות שרות סים כפול ניתן להזמין מהספק הסלולארי סים נוסף שיישתל בתוך המרכזיה הטלפונית בענן וישמש כקו הסלולארי האישי שלך למענה וחיוג גם דרך המרכזיה הטלפונית.

/ 5.

שאלות ותשובות על מרכזיה בענן לעסקים

מספרי הטלפון הקיימים בעסק ינוידו לחברה שבחרת לעבוד מולה כך שנוכל להשתמש בכל המספרים הקיימים כיום בעסק ובהחלט לא נצטרך להחליף מספרים
שלילי, המרכזייה בענן כוללת כבר קווים המחוברים למערכת, הקווים הקיימים יבוטלו ומספרי הטלפון ינוידו אלינו.
אנחנו, נבדוק את התשתיות בעסק ותשתית האינטרנט, נזמין לך שדרוג שירותי אינטרנט במידה ויידרש ונבצע עבורך את תהליך הניוד של המספר ולבסוף נדאג לניתוק השירותים הישנים הקיימים כיום.
עלות הקווים והשיחות בקווי הספק שבחרת (בזק/ סלקום/ פרטנר וכו') יבוטלו לחלוטין, שירות האחזקה למרכזיה הקיימת מיותרת כמובן וניתן לבטל אותה, במידה וקיים לעסק סניפים מרוחקים המחוברים דרך קישור ייעודי – גם אלו יבוטלו.
הכי חשוב – לוודא שהמרכזייה מבוססת תוכנה קניינית של יצרן בינלאומי כגון חברת 3CX שחברתנו מייצגת ולא תוכנה בקוד פתוח, לתוכנה בקוד פתוח (Free PBX) אין יצרן ואין גוף שאחראי על התוכנה, יצרן המרכזייה חייב להיות חברה בינלאומי כיוון שאין יצרן מרכזיות בישראל (לשים לב, יצרן של המרכזייה ולא של הטלפונים) פשוט בדקו מול
מרכזיה בענן מציעה גמישות, ניידות וחדשנות טכנולוגית תמידית כך שכמעט תמיד נוכל לקבל פתרונות לצרכים שלנו, במרכזיה בענן מתאימים במדויק את כמות השלוחות והתכונות שהעסק צריך כך שמשלמים רק על מה שצורכים וניתן בכל שלב להוסיף או להסיר תכונות או שלוחות.
באמצעות מגוון כלים כגון עבודה מרחוק, אינטגרציה עם מערכות CRM אוטומציות באמצעות כלים כמו WhatsApp, ניהול תורים במרכזיה בענן ועוד.
המרכזייה בענן שאנו מציעים 3CX מתעדכנת בגרסאות תוכנה אחת לרבעון בערך, גרסאות התוכנה משפרות ומוסיפות למרכזיה בענן יכולות ותכונות חדשות באופן תמידי כגון חיבור למערכות וואטסאפ, חיבור למערכות CRM, אוטומציות בן מערכות טלפוניה/ CRM/ WhatsApp ועוד וזוהי חדשנות טכנולוגית, תכונות ויכולות חדשות המתעדכנות במערכת באופן תמידי.
המרכזייה בענן שאנו מציעים של יצרן בינלאומי הנקרא 3CX כוללת גם אפליקציות למחשבים ולסלולאריים, פתרון אפליקציות בסלולאריים מספק שרידות עסקית מלאה לארגון, גם ללא חשמל וללא תקשורת העסק ימשיך לעבוד באופן רגיל לחלוטין ואפילו ללא ניתוק רגעי, כל זאת באמצעות עבודה עם האפליקציות בסלולאריים, ניתן יהיה לענות לשיחות, להעביר שיחות בן הנציגים, השיחות יוקלטו,
מרכזיה פרטית בענן מציעה גמישות גבוהה ביותר, כל התכונות הכי מתקדמות של המרכזייה כלולות בה, אין תשלום נוסף על תוספת שלוחות נוספות וקיימת התאמה ספציפית לרמת אבטחת מידע בענן ורגולציות במידה וקיים, כל זה בניגוד למרכזיה ציבורית שהיא פחות גמישה, התמחור הוא לפי כמות שלוחות+ תשלום על תכונות נדרשות בתוספת תשלום.
על ידי תמיכה בטלפונים IP, סופטפונים למחשבים, ואפליקציות למכשירי Android ו-iOS, מה שמאפשר גישה מלאה מכל מקום בעולם.
שירותי מספור בינלאומי מאפשרים להציג מספרי חו"ל בשיחות יוצאות ולקבל שיחות כשמצלצלים למספר זה, מה שמספק נוחות וביטחון ללקוחות בחו"ל שאתם קרובים אליהם גיאוגרפית כיוון שהם יחייגו למספר טלפון מקומי.
במגוון דרכים, החל מהשמעת מיקום בתור ללקוחות מתקשרים וכלה בהפניית לקוחות לערוצי תקשורת דיגיטליים לבחירתם כגון WhatsApp, מה שמסייע להפחית את העומס על נציגי השירות ולהציע חווית לקוח דיגיטלית ומשופרת.
על ידי התאמה מדויקת של השירותים לצרכים הספציפיים של הארגון, מה שמאפשר לחסוך בעלויות תקשורת מיותרות ולהשקיע במשאבים באופן יעיל יותר.
דילוג לתוכן