פתרון ייחודי בישראל לעסקים וארגונים, שדרגו למרכזיה בענן פרטית משלכם במקום מרכזיה ציבורית שיתופית

פתרון מרכזיה פרטית בענן נפרד משלכם בשיטת הכול כלול

רובם הכמעט מוחלט של מרכזיות בענן בישראל מבוססות על מרכזיה שיתופית ציבורית אחת המשרתת את כלל הלקוחות, מה שיוצר הגבלות למערכת ואף לעלויות משתנות וגדלות כשהתשלום משולם עבור כל תכונה או תוספת שלוחה שתצטרכו.

מרכזיה פרטית בענן מהווה פתרון ייחודי בישראל ובחירה מושלמת לארגונים בינוניים וגדולים המחפשים פתרון תקשורת מתקדם הכולל מגוון כלים ויכולות טכנולוגיות בינלאומיות בשיטת הכול כלול, ללא תוספת תשלום על תכונות ותוספת שלוחות, אלא מחיר קבוע וידוע מראש הכולל הכול.

סיבות לבחור במרכזיה פרטית בענן של בר-עוז

מרכזיה בענן המתקדמת בעולם

בחירה במרכזיה בענן שלנו, מבית חברת 3CX הבינלאומית המשרתת מעל 350,000 עסקים ו-12 מיליון שלוחות משתמשים ברחבי העולם תבטיח לך טלפוניה יציבה וחדשנית שתציב את הארגון שלך בחזית הטכנולוגיה.

הכול כלול במחיר

המרכזיה הפרטית בענן כוללת עושר טכנולוגי יוצא דופן ומגוון תכונות מתקדמות – כל אלו יועמדו לרשותך ללא הגבלה וללא תוספת תשלום, גם אם גייסת עובדים חדשים – שלוחות חדשות עבורם יהיו כלולות במחיר קבוע וידוע מראש וללא הוצאות נוספות ובלתי צפויות.

שירות ברמה הגבוהה בישראל

עם ניסיון של 25 שנים בתחום הטלפוניה, חברת בוטיק מוטת שרות ברמה גבוהה וכוח אדם איכותי, מקצועי ומיומן נוכל לספק לך שרות ברמה לה ציפית, מה שיספק לך שקט נפשי וביטחון מלא במקצועיותנו.

סביבת ענן המובילה בישראל

המרכזייה בענן שלנו מאוחסנת בחוות שרתים V-Cloud המתקדמת בישראל של חברת בזק עסקים, הסביבה כולל שרידות בן אתרים וגיבוי ACTIVE-ACTIVE המבטיחים לך אמינות גבוהה ומספקים לך שקט נפשי.

חדשנות טכנולוגית בינלאומית

מעבר לסל מושלם של תכונות מתקדמות הכלולות במערכת, תוכלו ליהנות גם מחדשנות טכנולוגית באמצעות התממשקות רשמית של החברות הטכנולוגיות הבינלאומיות Microsoft, Google, WhatsApp, Open AI ועוד, מה שישאיר את הארגון שלך בחזית הטכנולוגיה – כלול במחיר המערכת ללא תוספת תשלום.

אבטחת מידע

עם המרכזיה הפרטית בענן, תוכלו ליהנות מאבטחת מידע מותאמת אישית בהתאם לצורכי הארגון, מותאם גם עבור ארגונים המחויבים לתנאי רגולציה ותקנים מחמירים, מה שמבטיח לך שקט נפשי והגנה על המידע הרגיש שלך.

מרכזיה פרטית בענן - מהפכה טכנולוגית בפעילות העסקית ובתקשורת הארגונית

המרכזיה הפרטית בענן שלנו מבית חברת 3CX הבינלאומית היא כלי תקשורת עוצמתי המותאם לארגונים המעוניינים לייעל את הפעילות השוטפת שלהם, להגדיל את המכירות ולשפר את שירות הלקוחות, המרכזיה בענן מספקת פתרון חדשני שנועד לחולל מהפכה בפעילות העסקית של הארגון.

כדי להבטיח לכם שקט נפשי בבחירתכם ועבודה חלקה ורציפה ללא ניתוקים ותקלות נספק לכם פתרון טלפוניה באמצעות תוכנה קניינית של חברת 3CX הבינלאומית ולא פתרון בקוד פתוח, אחסנו עבורכם את המערכת בסביבת ענן פרטית בישראל כולל גיבוי ושרידות של חברת בזק עסקים והתקנו עבורכם תוכנת אבטחת מידע ייעודית לשיחות Voice שיושתלו בתוך טלפוני IP אותם נספק, פתרון איכותי ומאובטח מקצה לקצה שיספק לכם את הביטחון שבחרת נכון.

מעבר ליכולות טלפוניה מתקדמות, נספק לך פתרונות לאינטגרציה של הטלפוניה עם הסביבה הטכנולוגית הארגונית שלך, כולל התממשקות למערכות CRM/ERP, וחיבורים רשמיים לשירותים וסביבת עבודה של Google Cloud Platform, WhatsApp API, Microsoft Teams, Microsoft Office 365,  כל אלה מעניקים לכם את היכולת להשתמש בחזית הטכנולוגיה, תוך שמירה על פשטות ונוחות מקסימלית בכל פעולה, והכול כלול ללא תוספת תשלום.

מרכזיה עסקית פרטית בחזית הטכנולוגיה בשיטת הכול כלול

הבחירה בין שירותי מרכזיה פרטית וציבורית בענן תלויה בצרכים, בסדר העדיפויות ובמשאבים הספציפיים של הארגון שלך. 

שירותי מרכזיה פרטיים מציעים שליטה ואבטחה רבה יותר, גמישות ועושר טכנולוגי בשיטת הכול כלול אך עשויים לעלות בעלות גבוהה יותר.

עסקים קטנים רבים בוחרים בד"כ בשירותי מרכזיה ציבורית בגלל עלות-יעילות ומדרגתיות, אך עשויים להיות בעלי פחות התאמה אישית ושליטה. 

ארגונים רבים בסדר גודל בינוני ומעלה בוחרים במרכזיה פרטית, הן בגלל שליטה ואבטחה רבה יותר, גמישות ועושר טכנולוגי בשיטת הכול כלול והן בגלל מרכיב העלות שהופכת לכדאית.

כל היתרונות של מרכזיה פרטית בענן

תמיד מחוברים - הפתרון המושלם לעבודה מכל מקום בעולם

זה לא משנה היכן אתם, במשרד, בבית או בחו"ל, באמצעות הסופטפון החכם שלנו במחשב + האפליקציה הייחודית שלנו לנייד העובדים שלכם תמיד יהיו מחוברים, במשרד, בבית ובכל מקום בעולם ויתפקדו עם מערכת הטלפוניה כאילו הם נוכחים פיזית במשרד.

השליטה והבקרה בידכם

הכלים המתקדמים במרכזית 3CX הבינלאומית מספקים שליטה מלאה ובקרה בזמן אמת לצד תובנות עסקיות מתקדמות, כעת תוכלו לווסת עומסים, לתגבר ולהעביר נציגים ממחלקות אחרות  ולשפר את חוויית השירות ללקוחות שלכם.

תקשורת לא מסתיימת בשיחת טלפון

פתרון הטלפוניה בענן שלנו מאחד את כל אמצעי התקשורת – הוא כולל טלפוניה, צ'אטים פנימיים, צ'אט חי עם מבקרי האתר, ועידות וידאו, WhatsApp API ועוד, כך תוכלו לנהל את כל התקשורות הארגוניות שלכם מכל מקום, בקלות ובאפקטיביות – תחת פלטפורמה עוצמתית אחת.

התחילו כל שיחה בברכה ומידע מוכן מראש

לאחר שנתחבר למערכות CRM/ERP ו-Office 365  שלכם, המרכזייה תציג לכם אוטומטית את שם ופרטי המתקשר, כבר לא נדרש לשאול לשמו ולא מספר זיהוי, מעצים מאוד את חווית הלקוח באמצעות הרגשה של יחס אישי לצד פרודוקטיביות, חדשנות ונוחות גבוהה.

שמירה על זמינות מלאה גם במצבי חירום

המרכזייה בענן שלנו מבטיחה רציפות עסקית מלאה באמצעות אפליקציה של המרכזיה בנייד שלך, גם בהיעדר אינטרנט או חשמל במשרד תוכלו להמשיך לחייג ללקוחות, לקבל ולהעביר שיחות ולעבוד כרגיל, ללא תלות בתשתיות המשרד.

ביטחון ויציבות ללא תחרות

אנו מציעים לארגונך את הרמה הגבוהה ביותר של ביטחון ואמינות בסביבת חוות השרתים המתקדמת של בזק עסקים, זאת בנוסף לשכבת ההצפנה המתקדמת SBC המובנית במערכת שתספק לך הגנה מלאה וללא פשרות על איכות.

תכונות המרכזייה הפרטית בענן - פתרונות חדשניים לתקשורת עסקית חדשנית

נתב שיחות דינמי IVR

נתב שיחות דינאמי IVR

המרכזיה בענן כוללת מערכת ניתוב מתקדמת באמצעות תפריט קולי חכם, המערכת מנהלת את זרימת השיחות תוך התחשבות בעומסים ובזמינות כוח האדם, מציגה נתונים בזמן אמת, ומאפשרת ויסות דינמי של העומסים באמצעות הקצאת נציגים לקבוצות צלצול בהתאם לכישוריהם, המרכזיה בענן מעניקה למתקשרים גמישות בבחירת אופן התקשורת – בין אם באמצעות המתנה למענה אנושי תוך עדכון על מיקומם בתור, אפשרות לשיחה חוזרת, או מעבר להמשך התקשרות ב-WhatsApp.

סופטפון Softphone שלוחת טלפון במחשב

פתרון הסופטפון משלב אפליקציה מאושרת רשמית ל-Windows & macOS יחד עם טכנולוגייתWeb RTC מתקדמת. המערכת מאפשרת לעובדים גישה מלאה לפעילות העסקית מכל מקום – במשרד, בבית או בדרכים. הממשק המתקדם משתלב באופן מושלם עם הטלפוניה המשרדית ומאפשר עבודה יעילה באמצעות חיבור לאוזניות או לכל התקני השמע האחרים. הפלטפורמה מייעלת את התפעול היומיומי ומבטלת את הצורך בפעולות רוטיניות כמו חיוג ידני.

אפליקציית שלוחה של המשרד בסלולארי Android / IOS

אפליקציית שלוחה של המשרד בסלולארי Android / IOS

המרכזיה בענן מרחיבה את גבולות המשרד באמצעות אפליקציה בינלאומית מבית חברת 3CX, המותאמת לסלולאריים מבוססי Android ו-iOS. הפתרון מאפשר לעובדים להישאר מחוברים לפעילות העסקית מכל מקום בעולם. העובדים יכולים לקבל ולבצע שיחות, להקליט שיחות, להעביר שיחות ולתפקד באופן מלא כאילו היו במשרד. האפליקציה זמינה להורדה מיידית ומאפשרת תקשורת רציפה עם לקוחות ועובדים בארגון.

מוזיקה בהמתנה

חוויית הלקוח מתחילה ברגע החיוג, והמערכת מנצלת את זמן ההמתנה למענה אנושי באופן אפקטיבי. באמצעות השמעת ג'ינגלים ומסרים שיווקיים, המערכת מקדמת את המוצרים והשירותים של העסק, חושפת פתרונות חדשים ומנעימה את זמן ההמתנה של הלקוח עד לקבלת מענה אנושי.

מוזיקה בהמתנה
הקלטת שיחות

הקלטת שיחות

שירות הקלטת השיחות מספק פתרון מקיף להקלטה ותיעוד של כלל השיחות הנבחרות בארגון באמצעות הטלפון, המחשב והאפליקציה בסלולארי. המערכת כוללת ממשק ניהול מתקדם המאפשר איתור קל ומהיר של שיחות מוקלטות. הפתרון מאפשר תחקור אירועים, הדרכת צוותי מכירות ושירות באמצעות דוגמאות אמיתיות ויישוב מחלוקות מול לקוחות.

תא קולי למייל

שירות תא קולי מתקדם המאפשר קבלת הודעות קוליות במקרים של אי-מענה או מחוץ לשעות הפעילות. המערכת מעבירה את ההודעות הקוליות ישירות לדואר האלקטרוני, כולל פרטי השיחה המלאים וקובץ השמע של ההודעה. המערכת מאפשרת גם האזנה להודעות ישירות מהאפליקציה במחשב ובטלפון הנייד.

תא קולי למייל
שיחות ננטשות למייל

שיחות ננטשות למייל

המערכת מספקת פתרון מקיף לניטור וטיפול בשיחות שלא נענו. בכל מקרה של שיחה ננטשת, הנציג או המחלקה הרלוונטית מקבלים התראה מיידית לדואר האלקטרוני, הכוללת את מספר הטלפון של הלקוח ופרטי המחלקה המבוקשת. השירות מאפשר מעקב יעיל אחר הזדמנויות עסקיות ומבטיח חזרה ללקוחות שלא קיבלו מענה.

שיחה חוזרת Call Back

שירות שיחה חוזרת מעניק ללקוחות אפשרות לשמור על מקומם בתור מבלי להמתין על הקו. המערכת שומרת את מיקום הלקוח בתור ומבצעת חיוג אוטומטי ללקוח ולנציג כאשר מגיע תורו. פתרון זה משפר משמעותית את חוויית הלקוח ומייעל וויסות העומס של השיחות הטלפוניות בארגון.

שיחה חוזרת Call Back
מיקומך בתור

מיקומך בתור

שירות מתקדם המספק שקיפות מלאה ללקוחות הממתינים למענה. המערכת מעדכנת את המתקשר לגבי מיקומו בתור, מה שמעניק ודאות וביטחון לגבי זמן ההמתנה הצפוי. שירות זה מאפשר ללקוחות לנהל את זמנם ביעילות עד לקבלת המענה.

תוסף לגוגל כרום

פתרון המייעל את תהליכי העבודה על ידי אוטומציה של פעולות חיוג. התוסף מאפשר חיוג ישיר ממערכות CRM, ERP ודפדפן האינטרנט באמצעות לחיצה פשוטה על מספר הטלפון. הפתרון מונע טעויות חיוג, מקצר משמעותית את זמן החיוג ומונע פעולה רוטינית מיותרת של הקשת ספרות ידנית.

תוסף לגוגל כרום
חיוג בלחיצה Click2Call

חיוג בלחיצה Click2Call

מערכת חיוג מתקדמת המאפשרת חיוג אוטומטי ממגוון מסמכים ויישומים. המערכת תומכת בחיוג ישיר מקבצי Word, Excel, PDF ומערכות CRM. באמצעות מקש קיצור מותאם אישית, המערכת מבצעת חיוג אוטומטי למספר המסומן.

תצוגה ובקרה בזמן אמת

מערכת ניטור מתקדמת המאפשרת צפייה ובקרה על פעילות המרכזייה בזמן אמת מכל מקום. המערכת מספקת תמונת מצב מיידית של העומס הטלפוני ומאפשרת ביצוע שינויים והתאמות בזמן אמת.

תצוגה ובקרה בזמן אמת
שירותי מספור בינלאומי

שירותי מספור בינלאומי

שירות המאפשר הצגת מספרי טלפון בינלאומיים בשיחות יוצאות וקבלת שיחות נכנסות ממספרים מקומיים בחו"ל. המערכת מציגה באופן אוטומטי מספר מקומי בהתאם ליעד השיחה, מה שמעניק תחושת קרבה ונוחות ללקוחות בינלאומיים.

שירותי מספור סלולאריים

פתרון המאפשר הצגת מספר סלולרי בשיחות יוצאות במקום מספר קווי. הניסיון מראה שאחוז המענה לשיחות ממספרים סלולריים גבוה משמעותית, במיוחד בקרב לקוחות צעירים. הנתונים הסטטיסטיים מצביעים על עלייה של 50% באחוזי המענה.

שירותי מספור סלולאריים
עבודה היברידית

עבודה היברידית

המרכזייה בענן הבינלאומית שלנו מאפשרת גמישות מלאה בעבודה מכל מקום. העובדים יכולים להתחבר למרכזיה באמצעות טלפון IP במשרד או בבית, באמצעות סופטפון Win במחשב הנייד וגם באפליקציה בטלפון הנייד, מה שמספק זמינות מקסימאלית והסרה לחלוטין של מגבלות המרחק

אינטגרציה למערכות CRM

המרכזיה הפרטית בענן מחברת את מערכת הטלפוניה עם מערכות CRM ארגוניות. האינטגרציה מאפשרת הקפצת כרטיס לקוח אוטומטית בעת קבלת שיחה, חיוג אוטומטי ועוד, כעת נוכל לברך את הלקוח בשמו במקום לשאול לשמו, – יצירת חוויה אישית ללקוח וייעול תהליכי העבודה.

אינטגרציה למערכות CRM
תקשורת דיגיטלית רב ערוצית

תקשורת דיגיטלית רב ערוצית

המרכזיה הפרטית בענן מציעה ללקוחות מגוון ערוצי תקשורת לנוחיותם, כולל המשך התקשרות ב- WhatsApp, שליחת מסרונים SMS, מערכת צ'אט חי מול לקוחות החברה באתר ועוד, הגמישות בערוצי התקשורת מאפשרת ניהול יעיל יותר של משאבי הארגון ומייעלת את זמינות השירות.

מעגל המתנה

המרכזיה הווירטואלית כוללת פתרון מתקדם לניהול עומסי שיחות הכולל שילוב של מוזיקה בהמתנה, עדכון מיקום בתור, אפשרות לשיחה חוזרת והפניה לערוצים דיגיטליים. המערכת משפרת את חוויית הלקוח ומייעלת את ניהול השיחות הנכנסות.

מעגל המתנה
חטיפה, האזנה, לחישה ובקרה

חטיפה, האזנה, לחישה ובקרה

המרכזיה בענן מאפשרת האזנה לשיחות בזמן אמת, הנחיית נציגים באמצעות לחישה, והשתתפות פעילה בשיחות, הפתרון מאפשר לספק תמיכה בזמן אמת לעובדים חדשים ומאפשר בקרה ופיקוח על איכות השירות.

רישום שיחות ארגוני

המרכזיה בענן כוללת מערכת תיעוד מקיפה המאפשרת מעקב אחר שיחות נכנסות, יוצאות, לא נענות וננטשות. המערכת כוללת יכולות ניהול שיחות ננטשות וחזרה ללקוחות, תוך שמירה על תיעוד ובקרה מלאים.

רישום שיחות ארגוני
ועידות קוליות וועידות וידאו

ועידות קוליות וועידות וידאו

המרכזיה הווירטואלית כוללת פלטפורמה מקיפה לניהול ועידות קוליות ווידאו, כולל אפשרויות להקלטה, תזמון ושיתוף. המערכת מאפשרת ועידות ללא הגבלת זמן עם מאות משתתפים, ללא צורך בהתקנת תוכנה נוספת.

דוחות היסטוריים

במרכזיה בענן קיימת מערכת דיווח מתקדמת המספקת תובנות עסקיות על הפעילות הטלפונית בארגון. הדוחות נשלחים באופן אוטומטי לדואר האלקטרוני ומספקים מידע על עומסים, אפקטיביות קמפיינים, וביצועי נציגים.

דוחות היסטוריים
צ'אטים פנימיים

צ'אטים פנימיים

המרכזיה הפרטית בענן כוללת מערכת צ'אטים פנים-ארגונית מנוהלת המאפשרת שליחת הודעות מיידיות בין עובדים, יצירת קבוצות דיון, ושיתוף קבצים. המערכת מספקת פתרון עסקי מקצועי לתקשורת פנימית וללא צורך בשליחת הודעות צ'אטים לסלולאריים אישיים של העובדים.

שלוחה מקבילה

המרכזיה בענן שלנו מאפשרת קבלת שיחות במקביל בכל המכשירים המחוברים לשלוחה – טלפון IP, מחשב נייד וטלפון נייד. הפתרון מבטיח זמינות מקסימלית מכל מקום בעולם ונוחות תפעולית.

זיהוי דיבור/ זיהוי קולי

זיהוי דיבור/ זיהוי קולי

פתרון מתקדם המבוסס על טכנולוגיית Voca ONE, המאפשר ניתוב שיחות באמצעות פקודות קוליות. המערכת מזהה את בקשת הלקוח באמצעות דיבור טבעי ומנתבת את השיחה למחלקה או לסניף המבוקש באופן מידי. המערכת לומדת את העדפות המשתמש ומציעה ניתוב מותאם אישית בשיחות עתידיות. הפתרון מייעל משמעותית את תהליך הניתוב, מקצר את זמני ההמתנה ומשפר משמעותית את חוויית השירות ללקוח.

מתאם סלולארי

שירות המאפשר שילוב מלא של הקו הסלולארי במערכת המרכזייה. באמצעות טכנולוגיית סים כפול, ניתן להתקין כרטיס סים נוסף במרכזייה הטלפונית, המאפשר שימוש בקו הסלולארי האישי דרך המרכזייה. פתרון זה מספק גמישות מרבית בניהול השיחות, הקלטת השיחות ומאפשר אינטגרציה מלאה בין התקשורת הניידת והנייחת.

מתאם סלולארי

/ 5.

שאלות ותשובות על מרכזיה פרטית בענן

מרכזיה בענן היא מרכזיה מבוססת תוכנה וחומרת מחשב המאוחסנת בד"כ בחוות שרתים, אליה מחוברים קווים וממנה יוצאים שלוחות טלפון עד למשרדי חברתכם בקישוריות דרך רשת האינטרנט, המרכזייה לא ממוקמת פיזית במשרדי החברה כך שאין צורך לשדרג את המרכזייה/ לרכוש עדכוני גרסאות תוכנה מפעם לפעם ותקלות תקשורת וחשמל לא ישפיעו על פעילות המרכזייה שעדין תמשיך
מרכזיה ציבורית היא מרכזיה שיתופית, – מערכת טלפוניה אחת בקיבולת גדולה אשר אליה מחוברים כלל הלקוחות של אותו ספק טלפוניה בענן, מרכזיה פרטית היא מערכת טלפוניה פרטית נפרדת לכל חברה תחת סביבה מבודדת ולא שיתופית, כולל קווי טלפון המשמשים רק אותה ושלוחות טלפון המוקצים רק עבור נציגי אותה חברה.
דילוג לתוכן