חברות רבות במשק הישראלי רוכשות מרכזיות IP מתקדמות המאפשרות פתרון איכותי וחדשני בין מערכות הטלפוניה למערכות המחשוב בארגון. מרכזיית IP מתקדמת מספקת מענה מקיף וכולל לצרכי העסק, בין היתר ניתוב שיחות חכם, אפשרות להקליט שיחות וניהול מוקד טלפוני. הקלטת שיחות במרכזיית IP נועדה לתעד שיחות ומידע עסקי, לתעד עסקאות, לשפר את חוויית השירות ללקוחות הארגון, למנוע חילוקי דעות, לשפר את מיומנות המכירה של צוות המכירות בארגון ולהדריך מוקדנים. החזר עלויות של מערכת קול סנטר
תכונות של מערכת הקלטת שיחות
מרכזיות IP הכוללות מערכת הקלטה של שיחות הנכנסות ויוצאות מהארגון כוללת לרוב ממשק תפעול נוח וידידותי. את השיחות ניתן להקליט בשטח האחסון המיועד לכך במערכת, בשרת ייעודי המחובר למרכזיית IP או הקלטה בספריה חיצונית בטכנולוגיית ענן. ההקלטה דיגיטאלית באיכות גבוהה וניתן להפעיל את ההקלטה באופן אוטומטי או ידני. יש לציין כי לכל מרכזיית IP עם מערכת הקלטה יש נתונים טכניים שונים ולכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי לבחירת המערכת הנכונה והמתאימה ביותר לארגון. בנוסף, מרכזיית IP עם מערכת להקלטת שיחות מאפשרת לאתר את השיחות המוקלטות במהירות על פי חתכים שונים כגון- תאריך, שלוחה, שעה מדויקת, קוד אישי, מספר ממנו חייגו או אליו חייגו ועוד.
מרכזיית IP עם הקלטת שיחות ככלי עבודה
חברות רבות במשק הישראלי, מרביתן חברות המפעילות מוקד שירות לקוחות או מוקד מכירות, חייבות על פי חוק להקליט שיחות המתקבלות מלקוחות החברה ושיחות יוצאות מהארגון ללקוחות. יש גופים מובילים במשק המפעילים מוקדי שירות ומכירה ומרכזיית IP הכוללת מערכת הקלטת שיחות היא כלי עבודה מרכזי וחשוב עבורן. האפשרות להקליט שיחות מסייעת לחברות לתעד עסקאות ולהימנע ממקרים בהם לקוחות מתכחשים לעסקה או טוענים כי לא אישרו עסקה מסוימת. בנוסף, חברות רבות מקליטות שיחות על מנת לשפר את השירות ללקוחות העסק ובמטרה לתעד ולפקח על פעילות מוקד השירות או המכירות. באמצעות המרכזייה ניתן להקשיב בסתר לשיחות המתנהלות בין צוות המכירות או אנשי השירות מול הלקוחות וכך אפשר לשפר את תהליכי העבודה בארגון, להגביר רווחיות ולייעל את עבודת המכירות על מנת להפיק רווחים גבוהים יותר.
יש לציין כי מרכזיית IP עם אופציה להקלטת שיחות חשובה לחברות ולארגונים רבים במשק, ביניהם חברות המספקות שירותים פיננסיים, שירותי בריאות, הוצאה לפועל, גבייה, ביטוח ושירותי עריכת דין. כמו כן, מוקדי שירות טלפונים וחברות טלמרקטינג נעזרות במרכזות ה- IP המתקדמות ככלי עבודה הנחוץ לפעילותן והן נוהגות להקליט שיחות על מנת לתעד עסקאות וכדי לשפר את עבודת הצוות ולייעל את השירות או להגביר את המכירות.
פלטפורמת הקלטת שיחות במרכזיית IP
מרכזיית IP מספקת פתרון כולל לצרכי הארגון וכוללת יתרונות רבים כמו חיסכון בעלויות העסק, ניתוב שיחות חכם, חיבור כל אתרי הארגון, מערכת דואר קולי, זמן הקלטה ארוך, הקלטה איכותית של שיחות נכנסות ו/או יוצאות, תמיכה למכשירים סלולאריים ומגוון יישומים מתקדמים נוספים. חשוב לדעת כי באפשרות עובדי הארגון להשתמש בערוצי התקשורת השונים שהמרכזייה מציעה גם כאשר הם עובדים מחוץ לארגון. בנוסף, הפלטפורמה הנוחה של מרכזיית IP הכוללת אפשרות להקליט שיחות מסייעת לעובדי הארגון ולמנהליו שליטה מלאה בנתונים בכל זמן ומכל מקום.