כל אינטרנט על גבי תשתית סיב אופטי יתאים לטלפוניה בענן, מומלץ אינטרנט עסקי אך אין חובה, במידה ויש בעיה להתקין סיב אופטי אצלך ניתן להשתמש בשירותי אינטרנט עסקי על גבי נחושת של בזק הנקרא "ביזנט".
חברתנו שותפה עסקית מובילה של חברת בזק מזה 15 שנים, אנחנו משתמשים בתשתיות של בזק האיכותיות בישראל לקישור פנימי בן הטלפונים המותקנים במשרד לטלפוניה בענן שלנו המאוחסנת בחברת בזק, כיוון שהקישור הוא קישור רשת פנימי הוא אינו עובר דרך האינטרנט ואינו תלוי אינטרנט כך שהטלפוניה לא תושפע כלל מהאינטרנט שלכם במשרד, – היא בכלל
וודאי שכן, אנחנו ממש ממליצים לבצע התקנה באמצעות טכנאי שמעבר להתקנה עצמה גם ידריך, יתכנת ויפעיל את המערכת פרונטאלית באתר הלקוח, מדובר על הטכנאים שלנו, טכנאים מנוסים עם וותק של שנים בהפעלת מאות רבות של מרכזיות ומערכות טלפוניה בענן בכל סדר גודל.
את המקום הראשון תופסת כיום תכונת הפניית לקוחות מתקשרים להמשך התקשרות ב- WhatsApp, תכונה זו מספקת פתרון מושלם גם לצד הלקוחות שחלקם אינו מעוניין להמתין למענה ולרוב אינו רוצה לדבר כלל עם נציג אלא מעדיף לכתוב בוואטסאפ או לפתוח פנייה דרך WhatsApp ולקבל תשובה, וגם לצד העסק שמוריד מהעומס הטלפוני- במקום שנציג אחד ישוחח
תוסף לגוגל כרום הוא כלי שמאפשר חיוג אוטומטי מהדפדפן, במקום פעולה רוטיניות מעייפת חוזרת ונשנית של הקלדת מספרי טלפון באופן ידני, ניתן יהיה ללחוץ על המספר ואוטומטית המספר יודבק בחייגן שלנו, בנוסף הפתרון מקטין את הסיכוי לטעויות חיוג וחוסך זמן יקר.
שירות חיוג בלחיצה מאפשר לעובדים לחייג אוטומטית מכל מסמך או פלטפורמה בלחיצת כפתור, היתרון המרכזי הוא שיפור זרימת העבודה על ידי חיוג אוטומטי במקום חיוג ידני מעייף ורוטיני.
שירות זה מאפשר לנהל ולבקר את מצב העסק שלנו בהיבט הטלפוני, נוכל לראות את כמות השיחות הממתינות, כמות הנציגים הפעילים, כמות השיחות הננטשות וכו', כל זאת בזמן אמת ואז נוכל להעריך את העומס הטלפוני על העובדים ולהגיב במהירות לשינויים, כמו העברת שיחות לנציגים אחרים ועוד.
שירותי מספור בינלאומי מאפשרים להציג מספרי חו"ל בשיחות יוצאות ולקבל שיחות נכנסות, מה שמקנה לעסק מראה עסק מקומי בכל מקום בעולם. זה מספק נוחות וביטחון ללקוחות בחו"ל ומגביר את הסיכויים להיענות.
שירותי מספור סלולריים מאפשרים הצגת מספר סלולרי במקום מספר קווי בשיחות יוצאות. הם משפרים את התקשורת עם לקוחות חדשים על ידי הגברת הסיכוי למענה, מכיוון שלקוחות נוטים להיענות יותר למספרים סלולריים מוכרים.
נתב שיחות דינאמי IVR מאפשר ניתוב חכם של שיחות נכנסות לארגון, מה שמקצר את זמני ההמתנה ומאפשר ללקוחות להגיע במהירות לנציג או מחלקה הרצויה. זה משפר את חוויית הלקוח ומגביר את שביעות רצונם.
עבודה היברידית עם מרכזיה בענן מאפשרת גמישות וניידות מקסימלית לעובדים, שיכולים להישאר מחוברים למערכת הטלפוניה מכל מקום. זה מגביר את הפרודוקטיביות ומאפשר תגובה מהירה לצרכי הלקוחות.