חברת פנסוניק נחשבת לחברה המובילה בייצור מרכזיות טלפון וציוד תקשורת והיא ללא ספק נחשבת למובילה בתחום מרכזיות ה- IP. מרכזיות פנסוניק מציעות פתרונות מתקדמים ומגוון רחב של יתרונות לעסקים וללקוחות פרטיים. המרכזיות נחשבות למתקדמות ומשוכללות והן נוחות לתפעול ומציעות ממשק נוח וידידותי. ניתן להתקין מרכזיית IP של פנסוניק על גבי התשתית הקיימת בעסק וכך לחסוך בעלויות ההתקנה. את המרכזייה מחברים לרשת הטלפוניה ולרשת המחשבים בעסק וכמובן מחברים אותה לאינטרנט על מנת לבצע שיחות טלפון על גבי רשת האינטרנט המהיר. בנוסף, ניתן לקשר את מרכזית ה- IP למערכת המחשוב בעסק, לרבות חיבור למערכת CRM לניהול קשרי לקוחות, מלאי וספקים או לחבר את המרכזייה למערכת מחשוב ייעודית אחרת.
פתרונות תקשורת מקיפים
מרכזיות פנסוניק ידועות כמובילות בתחום המרכזיות לעסקים והן מציעות פתרונות תקשורת מקיפים תוך אפשרות התאמה לצרכי העסק בהווה ובעתיד ללא השקעה כספית גבוהה נוספת. קל לחבר למרכזיית ה- IP את מוצרי הקצה השונים אשר מבוססים על טכנולוגיית IP וניתן לחבר את המרכזייה לטלפונים IP, לאינטרקום, למערכת המיגון והאבטחה בעסק ומכשירי אודיו שונים הנמצאים בשימוש העסק. כאמור, מרכזיית ה- IP מותקנת על גבי תשתית התקשורת הקיימת בעסק וכוללת ציוד קצה (טלפונים, פקס וכו'), רשת המחשבים, מערכות המחשוב ורשת האינטרנט.
מרכזיות פנסוניק מספקות פתרונות מתקדמים לעסק
מרכזיות IP לעסק מתוצרת פנסוניק מספקות פתרונות מתקדמים ואיכותיים לכל עסק וארגון כגון מערכת לניהול תורים, מערכת דואר קולי, מערכת זיהוי שיחות, חיוג קצר מתוכנת Outlook, ממשק אחיד בין רשת המחשבים למערכת הטלפוניה בעסק ועוד. בנוסף, מרכזיות ה- IP של פנסוניק מאפשרות ליצור קישור איכותי בין שלוחות העסק בארץ ובחו"ל וניתן להגדיר מכשירים סלולאריים או טלפונים ביתיים כשלוחות וכך עובדי החברה אשר שוהים רוב הזמן מחוץ למשרד נמצאים בקשר תמידי עם העסק ומקבלים שיחות ישירות המופנות מהמרכזייה לטלפון הנייד ועובדי החברה יכולים לעבוד מביתם ולהסתמך על התקשורת האיכותית והחסכונית דרך המרכזייה. חשוב לדעת כי מרכזיות פנסוניק נחשבות למתקדמות בענף וניתן באמצעותן להקליט ולתעד שיחות, לקבל דוחות מפורטים על השיחות של העובדים, לעקוב ולפקח על ביצועי העסק וניהול קשרי הלקוחות, להציג נתונים במהלך השיחה ממערכת המחשוב על מנת לייעל את השירות ולשפר תהליכי מכירה ועסקאות אשראי וכדאי לדעת כי מרכזיות ה- IP של פנסוניק תומכות באופן מלא בריבוי שיחות וכן שניתן ליצור מענה קולי הכולל טקסט שיווקי, מנגינה ובחירה מבין תפריטים בשפות שונות.