מאמרים

סוגים של פתרונות תקשורת

בעסקים ממש כמו בקשרים בין-אישיים יש חשיבות מכרעת לקיום תקשורת תקינה. בעולם המהיר של ימינו אפשרויות התקשורת העומדות לרשותם של עסקים מתפתחות ללא הרף ומציעות

המשך קריאה

מה זו מרכזיה בענן?

רבים שומעים עכשיו את הביטויים הקשורים לתקשורת ענן ואינם מכירים את המושג. מהו הקשר בין עננים לטלפונים? הענן, בהקשר הזה, מייצג את רשת האינטרנט. הסיבה

המשך קריאה

סוגי מרכזיות לעסקים

"למכירות הקישו 'אחת'. לשירות לקוחות הקישו 'שתיים'". הודעה פשוטה שמעניקה לכם את המיתוג המתאים וממצבת אתכם כעסק גדול וותיק יותר. לאורך עשרות שנים עסקים רבים

המשך קריאה

מרכזיה בענן

הענן הוא כינוי כולל לכל מה שמאוחסן למעשה באינטרנט ולא בשרתים מקומיים או בחדרי תקשורת של ארגון כזה או אחר. הבשורה הטכנולוגית של העשור האחרון

המשך קריאה

מרכזיות VOIP לעסקים

מרכזיות טלפון אינן המצאה חדשה, כאשר כבר עשרות שנים נעשה בהן שימוש כזה או אחר. מה שכן משתנה הוא הטכנולוגיה, שנכנסת לתמונה ומשנה אותה לחלוטין.

המשך קריאה

מרכזיות IP בענן

כל עסק בתחומי פעילות מגוונים ובסדרי גודל משתנים, חייב להעמיד לנגד עיניו את סוגיית השירות עבור הלקוחות. תפעול מוקד שירות טלפוני, בתנאים האלה, עשוי בהחלט

המשך קריאה

מרכזיות תומכות לעסקים

כל עסק חייב להעמיד את סוגיית השירות ללקוחותיו בראש מעייניו. המענה הטלפוני מהווה משתנה מרכזי במשוואה הזו, אם לא המרכזי מכולם, שעה שעל העסק להיות

המשך קריאה

הקמת מערכת קול סנטר

בעידן הטכנולוגי בתי עסק נדרשים למוקד טלפוני מהיר, יעיל וחכם סביב השעון, כדוגמת השירות המסופק על ידי מערכת קול סנטר. יחד עם זאת, הקמת המערכת

המשך קריאה

מערכת הקלטת שיחות טלפון

עבור בתי עסק רבים הקלטת שיחות הינה כלי חיוני, הנדרש עבור מגוון צרכים ומטרות. על כן, חשוב לדעת שבימינו מערכות הקלטת שיחות מהוות מוצר נלווה של מרבית

המשך קריאה

סוגי מרכזיות טלפון לעסקים

מרכזיות טלפון לעסקים מהוות כלי עבודה חשוב וקריטי להצלחת הארגון. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת אנו רואים מרכזיות טלפון חדשות לעסקים אשר משפרות משמעותית את ניהול התקשורת

המשך קריאה

מרכזיות לעסקים

כל עסק חייב לספק מענה טלפוני מקצועי ומתקדם לקהל לקוחותיו ובמציאות המורכבת של היום חשוב כי עסקים ירכשו מרכזייה מתקדמת וחכמה שמתאימה לצרכי הארגון תוך

המשך קריאה

מרכזיות טלפון

תחום התקשורת הולך ומתפתח במהירות וגם צרכי הטלפוניה של העסק הולכים ומשתנים. כיום לא ניתן להסתפק בטלפון קווי אחד לעסק ויש לספק מענה מקצועי ללקוחות

המשך קריאה

הקלטת שיחות במרכזיות IP

חברות רבות במשק הישראלי רוכשות מרכזיות IP מתקדמות המאפשרות פתרון איכותי וחדשני בין מערכות הטלפוניה למערכות המחשוב בארגון. מרכזיית IP מתקדמת מספקת מענה מקיף וכולל

המשך קריאה

מערכת קול סנטר – Call Center

עסקים רבים במשק הישראלי, קטנים וגדולים כאחד, חייבים לנהל ערוץ הידברות יעיל ואפקטיבי עם הלקוחות. מסיבה זו ניתן לראות כיום עוד ועוד חברות המשתמשות בטכנולוגיות

המשך קריאה

מרכזיות IP של פנסוניק

עולם התקשורת עובר שינויים רבים בעשור האחרון וטכנולוגיית ה- VoIP הולכת ומשתלטת, וכך עולם העסקים זוכה לפתרונות מתקדמים וחדשניים כגון מרכזיות IP. מרכזיית טלפון מבוססת IP מיועדת

המשך קריאה

מערכת קול סנטר Call Center

היא נחשבת לחלק בלתי נפרד כמעט בכל חברה גדולה, המספקת שירותים לקהל הרחב, והיא מציעה, במסגרתה, טכנולוגיות מתקדמות במיוחד. מערכת קול סנטר (Call Center) היא חלק ממוקד

המשך קריאה

מרכזיות IP לעסקים קטנים

קיימים סוגים שונים של מרכזיותלעסקים. מרכזיות IP, המשלבות במסגרתן מספר טכנולוגיות, מוצעות כיום גם לצרכים פרטיים, אך קהל היעד העיקרי שלהן הם עסקים בסדרי גודל שונים. מרכזיות

המשך קריאה

קווי חוץ דיגיטאליים PRI

קווי חוץ דיגיטאליים PRI מועברים על ידי ספק תקשורת טלפוניה פנים ארגונית ישירות לאתר הלקוח באמצעות סיב אופטי (קווי חוץ אנלוגיים מועברים על גבי כבילת נחושת).

המשך קריאה

מרכזיות פנסוניק מתקדמות לעסק

חברת פנסוניק נחשבת לחברה המובילה בייצור מרכזיות טלפון וציוד תקשורת והיא ללא ספק נחשבת למובילה בתחום מרכזיות ה- IP. מרכזיות פנסוניק מציעות פתרונות מתקדמים ומגוון רחב של יתרונות

המשך קריאה

בחירת מרכזיות טלפון

בעשור השני של שנות האלפיים מהווה תקשורת ארגונית בסיס להתנהלות העולם העסקי, בין אם מדובר בתקשורת קווית, סלולארית או רשתית. אחד התחומים שידע קפיצת דרך

המשך קריאה

לצעוד קדימה עם מרכזיות IP

בימים אלו מחשבים וסמארטפונים הינם חלק אינטגראלי מהתנהלות העולם העסקי, ואילו מערכות תקשורת מהוות מרכיב בסיסי בכל עסק גדול כקטן. לאור ההתפתחות הטכנולוגית המרשימה בתחום

המשך קריאה

מרכזיות IP – טכנולוגיה במיטבה

מביני עניין בתחומי התקשורת הארגונית מסכימים כי תקופת השימוש במרכזיות טלפון אנלוגיות ודיגיטאליות עומדת להסתיים. מערכות אלו יפנו את מקומן לטובת מרכזיות IP ממוחשבות ומתקדמות, המבוססות

המשך קריאה

פתרונות IP, פתרון תקשורת VoIP

חברת בר-עוז מערכות תקשורת מתמחה במתן פתרונות תקשורת בכלל ופתרונות IP בפרט, החברה ממנפת את יתרון ה- IP לגישור בין אתרים מרוחקים ומציעה מגוון פתרונות VoIP כוללים באמצעות

המשך קריאה
דילוג לתוכן