תקשורת מתקדמת – מהם היתרונות של מרכזיות בענן?
בעולם העסקים המהיר של ימינו, תקשורת יעילה היא בעלת חשיבות עליונה. המרכזיות הפועלות בענן הופיעו בשוק לפני מספר שנים ומאז הן מחוללות שינויים משמעותיים בעולם התקשורת
דף הבית » מאמרים
בעולם העסקים המהיר של ימינו, תקשורת יעילה היא בעלת חשיבות עליונה. המרכזיות הפועלות בענן הופיעו בשוק לפני מספר שנים ומאז הן מחוללות שינויים משמעותיים בעולם התקשורת
מחשוב ענן הפך מזמן למרכיב בסיסי בארגונים קטנים וגדולים. מדובר ברשת תקשורת המאפשרת אחסון וגישה מהירה למאגר של נתונים. ישנם כמה סוגי עננים. ענן ציבורי המשרת מספר
3CX הוא פתרון (IP PBX (Private Branch Exchange חדשני המספק לעסקים פלטפורמת תקשורת חלקה. הפלטפורמה היא פתרון מבוסס תוכנה שנועד לעבוד עם מגוון רחב של
כל עסק באשר הוא – תלוי בלקוחותיו לשם הצלחתו, לכן התקשורת עמם היא חשובה ביותר. בעבר מוקדים לשירות לקוחות או מכירה היו פועלים בצורה מיושנת
כל עסק המשלב שיח עם לקוחותיו, בין אם מדובר בשירות לקוחות ובין אם מדובר בנציגי מכירות, זקוק לשירות מרכזיה אשר יאפשר לרכז את השיחות, לנהל
אם אתם חשים שהעסק שלכם אינו ממצה את יכולותיו, משמעות הדבר היא שעליכם לנקוט בפעולות ממשיות כדי להגביר את יעילות העבודה הן בין העובדים והן
עסק מצליח מבוסס על יכולתו להיות יעיל, הן בתחום הפנימי של הארגון והן בתקשורת עם הלקוחות. בעבר חברות היו תלויות בכלים מיושנים ומסורבלים כדי לוודא
לק מעובדי המשרד שלכם עובדים כיום מביתם, בעוד עובדים אחרים שוהים בחו"ל. לעומתם, ישנם עובדים אחרים אשר מגיעים למשרד על בסיס יומיומי. כיצד ניתן לנהל
כל עסק ריווחי בנוי על מערכת קשרים ענפה. קשרים אלה יכולים להיות בין נותני השירות והלקוחות, קשר עם ספקים, תקשורת שוטפת עם קולגות ושותפים אסטרטגיים,
עם הוזלת מחירי התקשורת בישראל, הוזלה גם אפשרות נוספת ליצירה של מרכזיה עוצמתית ואיכותית שמשנה את כללי המשחק בעולם התקשורת. יש המכירים את השיטה הזו בשם
מחפשים דרך מתקדמת לייעל את פתרונות התקשורת בעסק? מרכזייה חדשה המותקנת על רשת האינטרנט היא הפתרון האופטימלי עבורכם. במאמר זה נפרט את כל הסיבות לכך.
המאה ה־21 מתאפיינת בשינוי מהותי בתחום העסקי. אנו תלויים בראש ובראשונה במערך התקשורת של החברה, הן בקבלת השיחות מלקוחות הפונים לחברה והן בהתקשרות בין העמיתים
ההתפתחות הטכנולוגית המהירה של העידן המודרני הביאה עמה שלל פתרונות מתקדמים במגוון תחומים. גם בתחום התקשורת אנו רואים התפתחות אדירה מהמרכזיות הישנות שדרשו תפעול ידני
אם אתם חולמים לייעל את התקשורת בעסק יש דרך אחת פשוטה ויעילה לעשות זאת. הוספה של מרכזייה הפועלת על גבי רשת האינטרנט והופכת את מלאכת
הטלפון מצלצל אבל היום אתם לא במשרד. עוד לקוח פוטנציאלי פוספס רק בגלל שלא יכולתם לענות לשיחה מכל מקום. כיום, עסקים רבים מחפשים תחליף למרכזיה
בעסקים ממש כמו בקשרים בין-אישיים יש חשיבות מכרעת לקיום תקשורת תקינה. בעולם המהיר של ימינו אפשרויות התקשורת העומדות לרשותם של עסקים מתפתחות ללא הרף ומציעות
אם אתם המתכננים לעבור למשרד חדש או משדרגים את פתרונות התקשורת במשרדים הקיימים, עומדות לפניכם שתי אפשרויות עיקריות: הראשונה – הזמנת מרכזיה עם שלוחות אנאלוגיות
תחומים רבים השתנו בזכות טכנולוגיה חדשנית, כאשר אחד השינויים הבולטים בשני העשורים האחרונים הוא תחום התקשורת. במקום טלפון פשוט שמסוגל רק לחייג מספרים ולבצע שיחות,
מחפשים דרך נוחה ומשתלמת לנהל את כל פתרונות התקשורת בעסק, עם מגוון רחב של מאפיינים וגמישות מלאה? כנראה שהדרך שבה הפעלתם את המרכזייה עד היום
אתם רוצים לתת ללקוחות שלכם את השירות המושלם, אך העובדים שלכם נמצאים בפגישות כל העת ולא תמיד יש אדם פנוי לקבל את השיחות. למרבה המזל,
רבים שומעים עכשיו את הביטויים הקשורים לתקשורת ענן ואינם מכירים את המושג. מהו הקשר בין עננים לטלפונים? הענן, בהקשר הזה, מייצג את רשת האינטרנט. הסיבה
לאורך השנים האחרונות אנו עדים לתופעה מעניינת – חברות רבות יותר מגלות את היתרונות שיש לשירותי ענן להציע. הם מעניקים לעסק גמישות רבה וניתן לנהל
בעולם מתן השירותים, שיחת טלפון עם לקוח היא בעלת חשיבות גדולה בגיוס לקוחות חדשים ושמירה על אלה הקיימים. שיחת הטלפון היא הפנים של הארגון במפגש
הפסקת הטיסות בעולם בתקופת, הסגר הארוך וההנחיות לעבוד מהבית בתקופת מגפת הקורונה, השפיעו במידה רבה על הדרך שבה מתבצעות פגישות עסקיות. בעלי מניות, חברי דירקטוריון,
שני עשורים עברו מאז שגרסאות דיגיטליות החליפו את המרכזיות הקוויות המיושנות. בכל שנה נוספות להן יכולות רבות יותר ומחירן יורד. במאמר זה נגלה מה מאפיין
חלק מהמשרד עובד מהבית, אחרים נמצאים בחו"ל ואינם יכולים לשוב. המזכירה ומנהל השיווק, לעומת זאת, מגיעים בכל יום למשרד הנמצא במרכז הליכה ועובדים בחדרים נפרדים.
"למכירות הקישו 'אחת'. לשירות לקוחות הקישו 'שתיים'". הודעה פשוטה שמעניקה לכם את המיתוג המתאים וממצבת אתכם כעסק גדול וותיק יותר. לאורך עשרות שנים עסקים רבים
תקשורת IP הפכה לאחת הדרכים המועדפות על חברות וארגונים להפעלה של מרכזיה בעסק. נוחות השימוש ומגוון רחב של אפשרויות שנפתחו בפני העובדים לצד מחירים זולים
עולם העסקים עבר שינוי גדול בעשורים האחרונים. תחום התקשורת התפתח וחברות רבות החלו לחסוך בעלויות של נסיעות לערים מרוחקות או טיסות לפגישות עם לקוחות ושותפים
מהפכת הענן מאפשרת לעסקים רבים לאמץ פתרונות גמישים, המאפשרים להם נגישות מרבית למידע ארגוני באופן מוצפן ומכל מקום בעולם. אחד מהשירותים החשובים הללו הינו מרכזייה
כיום קיים מגוון רחב של מרכזיות טלפון לעסקים קטנים וגדולים כאחד, המשפרים בצורה משמעותית את יכולת התקשורת בין שירותי העסק ללקוחות. בעבר, השימוש במרכזיות היה
הענן הוא כינוי כולל לכל מה שמאוחסן למעשה באינטרנט ולא בשרתים מקומיים או בחדרי תקשורת של ארגון כזה או אחר. הבשורה הטכנולוגית של העשור האחרון
מרכזיות פנסוניק הן מרכזיות טלפוניות כמעט כמו כל מרכזייה טלפונית אחרת, אלא שהן מה שנקרא מרכזיות IP. פירוש הדבר הוא שמרכזיות פנסוניק משמשות, בדיוק כמו
עולם העסקים המתפתח מצריך התאמה לטכנולוגיות המתקדמות גם הן כדי לספק מענה ושירות לכל לקוח בעת הצורך. במקרה של כל עסק, קטן או גדול ככל
עולם העסקים מתבסס על כמה מאפיינים שאחד מהם הוא תקשורת יעילה עם כל מי שיש לו נגיעה לבית העסק. כלומר, על מנת שבית עסק יתנהל
תחומי המחשוב והתקשורת מתפתחים במהירות עצומה, ישנם חידושים רבים גם בתחום של מרכזיות בענן, ולמעשה כיום כל עסק בכל סדר גודל יכול לחסוך עלויות וליהנות
ההחלטה לעבור משרד אינה דבר של מה בכך ויש לקבל אותה בכובד רב. להחלטה יש משמעות כלכלית עבור העסק, המעבר כרוך בתכנון מקצועי ובהוצאות רבות
מרכזיות טלפון אינן המצאה חדשה, כאשר כבר עשרות שנים נעשה בהן שימוש כזה או אחר. מה שכן משתנה הוא הטכנולוגיה, שנכנסת לתמונה ומשנה אותה לחלוטין.
גם היום, בעידן האינטרנט, מתבססים רוב העסקים והמוסדות על מערכות טלפוניות – בדרך כלל מרכזיות. מערכות אלו צריכות להיות מאוישות בכוח אדם איכותי ומקצועי, לעיתים
מרכזיות טלפוניות הן מוצר שקיים מזה עשרות שנים בעסקים ובארגונים מסוגים שונים. יחד עם זאת, מדובר בתחום שאינו קופא על שמריו רגע אחד, ושממציא אחת
בכל עסק, שאלת התקשורת עם הלקוחות חייבת להישאל ולקבל תשובות מספקות על פי צרכי העסק ובהתאם לאופיו. המערך הטלפוני של העסק מאפשר לו את יצירת
"חלק מהשיחות מוקלטות", מיידעים אותנו פעמים רבות במערכת הניתוב הקולית של מרכז השירות אליו אנחנו מתקשרים. מנקודת המבט של בעלי העסק ושל נותני השירותים עצמם,
כל עסק צריך להעמיד לנגד עיניו את התקשורת שלו עם הלקוחות. גם היום, בעידן האינטרנט, חשוב שהתקשורת הזו תהיה מבוססת בחלקה הגדול על מערך טלפוני
מערכות קול סנטר, או מערכות לניתוב שיחות, הן מערכות המשמשות עסקים בהתקשרותם עם לקוחות. המערכות הללו מאפשרות לקלוט את שיחת הלקוח ולנתב אותה לאפיקי שירות
בשעה טובה החלטתם להצטייד במרכזיה עבור העסק שלכם. ברור לכם שהיא תשפר באופן דרמתי את התנהלות העסק, בעיקר אל מול הלקוחות, ובכך תצעיד את העסק
אם הגעתם לפה, סימן שכבר הבנתם את היתרונות שמרכזיה מגלמת בתוכה עבור העסק שלהם: ממש על קצה המזלג, אפשר להצביע על חיסכון במשאבים ובעלויות, שיפור
כל עסק בתחומי פעילות מגוונים ובסדרי גודל משתנים, חייב להעמיד לנגד עיניו את סוגיית השירות עבור הלקוחות. תפעול מוקד שירות טלפוני, בתנאים האלה, עשוי בהחלט
כל עסק חייב להעמיד את סוגיית השירות ללקוחותיו בראש מעייניו. המענה הטלפוני מהווה משתנה מרכזי במשוואה הזו, אם לא המרכזי מכולם, שעה שעל העסק להיות
בעידן הטכנולוגי בתי עסק נדרשים למוקד טלפוני מהיר, יעיל וחכם סביב השעון, כדוגמת השירות המסופק על ידי מערכת קול סנטר. יחד עם זאת, הקמת המערכת
עבור בתי עסק רבים הקלטת שיחות הינה כלי חיוני, הנדרש עבור מגוון צרכים ומטרות. על כן, חשוב לדעת שבימינו מערכות הקלטת שיחות מהוות מוצר נלווה של מרבית
מרכזיות טלפון לעסקים מהוות כלי עבודה חשוב וקריטי להצלחת הארגון. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת אנו רואים מרכזיות טלפון חדשות לעסקים אשר משפרות משמעותית את ניהול התקשורת
כל עסק חייב לספק מענה טלפוני מקצועי ומתקדם לקהל לקוחותיו ובמציאות המורכבת של היום חשוב כי עסקים ירכשו מרכזייה מתקדמת וחכמה שמתאימה לצרכי הארגון תוך
תחום התקשורת הולך ומתפתח במהירות וגם צרכי הטלפוניה של העסק הולכים ומשתנים. כיום לא ניתן להסתפק בטלפון קווי אחד לעסק ויש לספק מענה מקצועי ללקוחות
חברות רבות במשק הישראלי רוכשות מרכזיות IP מתקדמות המאפשרות פתרון איכותי וחדשני בין מערכות הטלפוניה למערכות המחשוב בארגון. מרכזיית IP מתקדמת מספקת מענה מקיף וכולל
עסקים רבים במשק הישראלי, קטנים וגדולים כאחד, חייבים לנהל ערוץ הידברות יעיל ואפקטיבי עם הלקוחות. מסיבה זו ניתן לראות כיום עוד ועוד חברות המשתמשות בטכנולוגיות
עולם התקשורת עובר שינויים רבים בעשור האחרון וטכנולוגיית ה- VoIP הולכת ומשתלטת, וכך עולם העסקים זוכה לפתרונות מתקדמים וחדשניים כגון מרכזיות IP. מרכזיית טלפון מבוססת IP מיועדת
הטכנולוגיה המתקדמת מציעה לנו כיום פתרונות רבים, המייעלים ומשפרים את התנהלותנו היום יומית באופן משמעותי. גם בכל הקשור למערכות התקשורת של היום, אפשר למצוא מבחר
עידן המידע, המחשב והאינטרנט הביא עימו שפע של שיפורים בתחום התקשורת. שיפורים אלה יכולים להועיל מאוד ללקוח הביתי אולם הם יכולים להיות גם בעלי תועלת מרובה במיוחד
לאחרונה עוברים חברות, בתי עסק ואף אנשים פרטיים למרכזיות Voice over IP) VOIP) וזאת בזכות קשת רחבה של יתרונות. מדובר במרכזיות טלפוניות לכל דבר המבוססות
מרכזיות IP תופסות במהירות את מקומן של המרכזיות המסורתיות. מרכזיות אלו נשענות על רשת האינטרנט ומאפשרות תקשורת זולה ויעילה עם מגוון פונקציות מתקדמות לטלפונים, מכשירי
היא נחשבת לחלק בלתי נפרד כמעט בכל חברה גדולה, המספקת שירותים לקהל הרחב, והיא מציעה, במסגרתה, טכנולוגיות מתקדמות במיוחד. מערכת קול סנטר (Call Center) היא חלק ממוקד
קיימים סוגים שונים של מרכזיותלעסקים. מרכזיות IP, המשלבות במסגרתן מספר טכנולוגיות, מוצעות כיום גם לצרכים פרטיים, אך קהל היעד העיקרי שלהן הם עסקים בסדרי גודל שונים. מרכזיות
בישראל יש הפרדה בין ספקי התשתיות לרשת האינטרנט לספקי האינטרנט ולכן לרוב יש לרכוש חבילת תקשורת משני ספקים. עם המעבר לרשת האינטרנט המהיר ולמגוון האפשרויות
קווי חוץ דיגיטאליים PRI מועברים על ידי ספק תקשורת טלפוניה פנים ארגונית ישירות לאתר הלקוח באמצעות סיב אופטי (קווי חוץ אנלוגיים מועברים על גבי כבילת נחושת).
כל עסק זקוק לפתרונות טלפוניה חכמים ויעילים על מנת לספק מענה יעיל ואיכותי ללקוחות וכדי לייעל את עבודת הארגון ולצמצם עלויות תקשורת. העידן הטכנולוגי בו
חברת פנסוניק נחשבת לחברה המובילה בייצור מרכזיות טלפון וציוד תקשורת והיא ללא ספק נחשבת למובילה בתחום מרכזיות ה- IP. מרכזיות פנסוניק מציעות פתרונות מתקדמים ומגוון רחב של יתרונות
בתי עסק רבים זקוקים להקלטת שיחות נכנסות ויוצאות על מנת לשפר ולייעל תהליכי מכירה ושירות ועל מנת לתעד את השיחות במקרה של מחלוקות או בעיות
ישראלים רבים תוהים האם כדאי להתקין מרכזיית IP בבית, ובעוד בעסקים רבים מתקינים מרכזיות IP והן הולכות ומשתלטות על השוק, הרי הנחיצות למרכזיית IP בבית טרם ברורה
בשנים האחרונות ירדו מחירי מרכזיות ה- IP משמעותית וכיום פער המחירים בין מרכזיית TDM דיגיטלית רגילה למחירי מרכזיות IP מאפשר לעסקים מכל הסוגים, לרבות ה- SMB (עסקים
בעשור השני של שנות האלפיים מהווה תקשורת ארגונית בסיס להתנהלות העולם העסקי, בין אם מדובר בתקשורת קווית, סלולארית או רשתית. אחד התחומים שידע קפיצת דרך
מרכזיות טלפון הינן מערכות רב קוויות לתקשורת פנים וחוץ, אשר מספקות קשת רחבה של אפשרויות ניתוב וניהול תקשורת לעסקים . מרכזיות אלו מהוות כלי נחוץ
בעשור השני של שנות האלפיים מהווה מענה טלפוני מתקדם ויעיל חלק בסיסי משירותיו של כל עסק, המשמש גם ככלי למינוף ולמיתוג. מלבד זאת, הציפייה של
בימים אלו מחשבים וסמארטפונים הינם חלק אינטגראלי מהתנהלות העולם העסקי, ואילו מערכות תקשורת מהוות מרכיב בסיסי בכל עסק גדול כקטן. לאור ההתפתחות הטכנולוגית המרשימה בתחום
חברת פנסוניק נמנית ללא ספק על היצרניות המתקדמות והמובילות בתחום מרכזיות IP. החברה מציעה מגוון גדול של סוגי מרכזיות איכותיים המותאמים ספציפית לצרכיו של כל
מביני עניין בתחומי התקשורת הארגונית מסכימים כי תקופת השימוש במרכזיות טלפון אנלוגיות ודיגיטאליות עומדת להסתיים. מערכות אלו יפנו את מקומן לטובת מרכזיות IP ממוחשבות ומתקדמות, המבוססות
מהן הדעות נפוצות לגבי מרכזיות IP ו – מרכזיות VoIP? בעידן הטכנולוגי הנוכחי, אחד התחומים הלוהטים בתחום התקשורת הינו מרכזית IP, או במונחים דומים –
חברת בר-עוז מערכות תקשורת מתמחה במתן פתרונות תקשורת בכלל ופתרונות IP בפרט, החברה ממנפת את יתרון ה- IP לגישור בין אתרים מרוחקים ומציעה מגוון פתרונות VoIP כוללים באמצעות
ליצירת קשר השאירו פרטים
מספר רשיון 02-21-055