כל עסק המשלב שיח עם לקוחותיו, בין אם מדובר בשירות לקוחות ובין אם מדובר בנציגי מכירות, זקוק לשירות מרכזיה אשר יאפשר לרכז את השיחות, לנהל אותן וגם לתעד אותן. הדור החדש של המרכזיות הן המרכזיות היושבות ברשת הענן, המספקות לעסקים את כל השירותים הללו ועוד.
הנה כל הדרכים בהן המרכזיה בענן יכולה לעבוד עבור העסק שלכם.
תוכלו לחסוך בהוצאות
עסקים מיסודם מבקשים כמובן להרוויח מפעילותם, לכן כל שירות או מכשור בהם העסק משתמש – חייב להצדיק את המחיר שלו ולהיות כמה שיותר יעיל. מרכזיות בענן מאפשרות לעסקים לחסוך במידה רבה בהוצאות בזכות מספר יתרונות מובהקים. ראשית, אם הנציגים שלכם מנהלים גם שיחות בינלאומיות, לא תופתעו משינויים בתעריפי מחירים, משום שהשיחה אינה מתקיימת דרך קו טלפון, אלא על גבי הרשת הווירטואלית.
דרך נוספת בה המרכזיה בענן חוסכת בהוצאות לעסקים המשתמשים בה, היא שההתקנה שלה אינה דורשת זמן עבודה של איש מקצוע ואינה דורשת התקנה של ציוד פיזי. הודות לכך שהמערכת אינה דורשת התקנה של ציוד פיזי, ישנו גם חיסכון בהמשך הדרך על תיקונים והחלפת רכיבים. בעוד המרכזיות הישנות דרשו אחזקה ותחזוקה של ציוד רב, מרכזיה בענן דורשת אך ורק התקנה של תוכנה.
שמרו על קשר עם הלקוחות שלכם מכל מקום
אם בעבר כאשר עסקים עשו שימוש ברשת מרכזיה מקומית, השיחות עם לקוחות יכלו להתקיים אך ורק מהמשרד, כיום מרכזיות IP בענן מאפשרות לנציגים לשוחח עם לקוחות מכל מקום שהוא. בנוסף לפן של התקשורת מכל מקום שהוא, יכולים הנציגים לשוחח עם לקוחות גם מכל מכשיר שיבחרו, בין אם מדובר בטלפון נייד ובין אם מדובר במחשב נייד. היתרון של יכולת זו היא שנציגים יכולים גם לבצע את עבודתם מהבית והם אינם חייבים לבצע שיחות אך ורק מהמשרד. גם כאן יכול העסק ליהנות מחיסכון בהוצאות בצורה משמעותית.
התקנה והטמעה ללא קושי
יתרון נוסף של מרכזיות לעסקים היושבות בענן, הוא שההתקנה שלהן פשוטה מאין כמוה. אם היה בכם החשש שתצטרכו להשבית את פעילות נציגי השירות ונציגי המכירות עבור התקנת המרכזיה, תגלו שלא יהיה בכך צורך. ההתקנה אינה נעשית באופן פיזי כלל, כל שנדרש הוא רק ההטמעה של התוכנה וחיבור כמובן לרשת האינטרנט. גם לאחר ההתקנה לא תצטרכו להיתקל בקשיים מיותרים, משום שהתפעול של המערכת הוא פשוט ביותר כך שגם אתם וגם העובדים שלכם תוכלו ליהנות מיתרונותיה במהרה.
פונקציות שמשרתות את הצרכים שלכם
אם תגלו שהחבילה הבסיסית של מרכזיה וירטואלית בענן אינה עונה במאת האחוזים על הצרכים שלכם, תוכלו להרחיב את הפונקציות שהיא מציעה – במהירות של לחיצת כפתור. מרכזיה זו מציעה כל כך הרבה יכולות למשתמשים, כך שניתן להתאים אותה באופן מדויק ביותר למה שנחוץ לכם. לדוגמה, הנציגים שלכם יוכלו לקבל מידע מלא על היסטורית השיחות של הלקוח איתו הם מדברים, במהלך השיחה. כך הם יוכלו לספק שירות הרבה יותר יעיל וענייני שיבטיח שביעות רצון גבוהה מצדו של הלקוח.
יכולת מדהימה נוספת של מרכזיה וירטואלית היא האפשרות להקלטת השיחות עם הלקוחות, גם עבור בקרה ושיפור של השירות וגם לצורך תיעוד עסקאות והצעות. כל מידע המוקלט דרך המרכזייה הווירטואלית נשמר בענן בצורה מאובטחת לחלוטין. מידע זה יכול לעזור לעסק שלכם להתייעל ולצמוח בצורה הטובה ביותר שרק ניתן.
לסיכום, המרכזייה בענן מציעה לעסק שלכם יכולות רבות שמרכזיות מקומיות אינן מציעות. לכן, מדובר בבחירה שתעבוד בצורה הטובה ביותר עבורכם.