מרכזיות פנסוניק מתקדמות לעסקים

חברת פנסוניק נמנית ללא ספק על היצרניות המתקדמות והמובילות בתחום מרכזיות IP. החברה מציעה מגוון גדול של סוגי מרכזיות איכותיים המותאמים ספציפית לצרכיו של כל עסק, ומעניקים פתרונות תקשורת מקצועיים ואמינים לעסקים  גדולים וקטנים כאחד. מרכזיות פנסוניק נעזרות בטכנולוגיות מובילות, בדגש רב על פיתוח מערכות בעלות ממשק ידידותי, פשוט ונוח לשימוש. המערכות ניתנות לשילוב על גבי מרכזיות ורשתות תקשורת קיימות, כולל קישור למערכות המחשב של העסק, תשתיות רוחב פס וכל סוגי ציוד הקצה, וזאת ברמה גבוהה ביותר של אמינות ותאימות.

היתרונות של מרכזיות פנסוניק

מרכזיות IP של פנסוניק מספקות קשת רחבה של יתרונות. ראשית, מדובר בספק אמין ומוכר בכל העולם המחזיק בנתח של כ- 20% מכלל השוק העולמי עבור עסקים קטנים ובינוניים. שנית, חברת פנסוניק מספקת מרכזיות ידועות באיכותן ואמינותן, המושתתות על טכנולוגיות מתקדמות ביותר שמתקשרות באופן מלא עם מערכות פנסוניק אחרות. כמו כן, הן מעניקות את מיטב האפשרויות הטכנולוגיות של מרכזיות IP, כמו חיבור מכשירי סלולארי כשלוחה או שליחת הודעת דואר קולי למייל של המשתמש. חברת פנסוניק מחזיקה מאות מוקדי תמיכה בכל רחבי העולם, המספקים שירות מיידי ומקיף ללקוחות בכל בעיה או תקלה, ומעבר לכך החברה מציעה קשת רחבה של שירותים נלווים עבור המרכזיות שהיא מספקת, הכוללים בין היתר מערכות CTIN ו- DISA. כל זאת, במחירים אטרקטיביים ובאחריות מלאה.

מרכזיות פנסוניק בעלות תשתית ריכוזית אחת

יתרון חשוב נוסף המגולם בתפיסת המוצר של מרכזיות פנסוניק, ואשר הפך אותה למוצר מבוקש בשוק העולמי, הינו הגישה של יצירת תשתית פונקציונאלית מרכזית אחת. תשתית זו מסוגלת להתאים את עצמה לשינויים המגוונים והתכופים של ארגונים, וזאת ללא צורך בהוספת רכיבים למרכזייה הקיימת, הכרוכה בהוצאות נכבדות לארגון. בנוסף, המרכזייה של פנסוניק מציעה פתרונות תקשורת מקיפים וכלל מערכתיים המשלבים מוצרי קצה שונים שמבוססים על טכנולוגיית IP, כדוגמת טלפונים, מכשירי אינטרקום, מכשירי אודיו ומערכות ומצלמות אבטחה.

יכולות נוספות של מרכזיות פנסוניק

מלבד האמור לעיל, מרכזיות פנסוניק מאפשרות עוד מגוון רחב של פעולות מתקדמות, הכוללות בין היתר:

  • יצירת ממשק אחיד בין רשת המחשב של העסק לבין מערכות הטלפון שלו, כולל תאי דואר קולי, דואר אלקטרוני ו- sms.\
  • קישור איכותי בין שלוחות וסניפים רחוקים של העסק בארץ או בחו"ל, כולל קישור למחשבים ניידים ולמכשירים סלולאריים.
  • מערכת Call Center – מערכת מצוינת לניהול תורים המאפשרת ניתוב וניהול מהירים של מספר גדול של שיחות נכנסות אל המרכזייה, אל נציגי שירות לקוחות, מרכזי תמיכה, מוקדי הזמנות ומרכזנים.
  • מערכות דואר קולי- מדובר במערכות מתקדמות וחכמות המספקות מגוון רחב של יישומים, לרבות דואר קולי רשתי, ניתוב הודעות לשלוחה אחרת, מייל או סלולארי, וכן סימון של הודעות דחופות, חיוג חוזר אל משאיר ההודעה, זיהוי אוטומאטי של פקס, ותמיכה במספר רב של שפות כולל עברית, אנגלית, ערבית ורוסית.
  • כל שיחה ניתנת לזיהוי ולהצגת מידע מבסיס הנתונים של העסק.
  • אפשרות לחיוג מ- Outlook
  • בקרה ומעקב אחר קשרי לקוחות וביצועי העסק.
  • התאמה למגוון ספקי תקשורת לרבות תוכנות טלפון רשתיות, Wi-Fi, ו- SIP.
  • ממשק ניהול רשתי- מאפשר לשנות באופן עצמאי הגדרות של המרכזייה, כמו שמות משתמשים, הגדרות של לחצני שלוחות, וניהול ספריית חיוג מקוצר.
  • טלפוני IP של פנסוניק – טלפונים מתקדמים המותאמים במדויק למרכזיות של החברה, עם שלל אפשריות הפעלה כמו צג מואר, לחצנים לשלוחות, חיבור ל-  Bluetoothוכתוביות דיגיטאליות.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

דילוג לתוכן