מרכזיות פנסוניק הן מרכזיות טלפוניות כמעט כמו כל מרכזייה טלפונית אחרת, אלא שהן מה שנקרא מרכזיות IP. פירוש הדבר הוא שמרכזיות פנסוניק משמשות, בדיוק כמו כל מרכזייה אחרת, לניתוב של שיחות בתוך הארגון, מבחוץ אליו וממנו החוצה, אלא שבמקום להשתמש בתשתיות הטלפון הרגילות, הן משתמשות בטכנולוגיה ממוחשבת שנקראת IP.
אולי נתקלתם בעבר בצירוף האותיות VOIP שפירושו – Voice Over IP וכך בדיוק פועלות מרכזיות פנסוניק. הן מעבירות את שיחות הטלפון דרך חיבור אינטרנטי במקום דרך חיבור טלפוני. צורה מוכרת וידועה לשימוש בטכנולוגיה זו, אם אתם עדיין מרגישים קצת בערפל, היא תוכנת סקייפ, שבה בדיוק באותו האופן מתבצעות שיחות "טלפוניות" על גבי האינטרנט ולא דרך הטלפון.
מהם היתרונות בשימוש במרכזיות פנסוניק
שימוש במרכזיות פנסוניק כולל מספר יתרונות בולטים לארגון:
- קישור קל ונוח לסניפים מרוחקים וכאלו שנמצאים אפילו מעבר לים, כשהעלות היא כמו של כל שיחה מקומית, ואיכות ונוחות השיחה זהות – לא משנה היכן נמצאים הקצוות המשוחחים.
- שיחות פנימיות בתוך הארגון בחינם.
- ניתן להתחבר למרכזיות פנסוניק מכל מכשיר בעל חיבור לאינטרנט, אפילו באמצעות טלפונים ניידים, מה שמאפשר זמינות, שירות יעיל הרבה יותר וקיצור משמעותי בזמני התגובה, הן בתוך הארגון והן מול לקוחות, ספקים וכו'.
- חיבור בין הממשק ה"טלפוני" לממשק האינטרנטי המייעל והמשכלל את התנהלות הארגון היומיומית, חוסך זמן יקר ומונע טעויות.
- התקנה זולה יותר מאשר מרכזיות טלפוניות.
- במקרה של התרחבות הארגון, אין צורך בהתקנת נקודות נוספות או מכשירים נוספים, פשוט מתחברים דרך האינטרנט.
- השימוש בהן ידידותי למשתמש ונוח מאוד.
- מרכזיות פנסוניק מאפשרות כמובן הוצאה וקבלה של שיחות מטלפונים רגילים.
באופן כללי, השימוש במרכזיות פנסוניק יכול לתרום רבות להתייעלות ההתנהלות בארגון, לזמינות הארגון מול כל העומדים איתו בקשר ואפילו לחיסכון בעלויות. מבחינת פונקציונליות של שימוש, מרכזיות פנסוניק אינן נופלות ממרכזיות טלפוניות רגילות, ואפילו עולות עליהן.
ניתן להשאיר הודעות קוליות במצב של אין מענה, לערוך שיחות ועידה של עד שמונה משתתפים, לחבר מדפסות או מכשירי פקס לצד חיבור, כאמור, למכשירי סמארטפון; ניתן להתאים הגדרות אישיות לכל שלוחה ולהפעיל אותן רק באמצעות קוד אישי, לשלוט בתוכנה ולבצע תחזוקה שוטפת, שדרוגים ועדכונים מרחוק ועוד.
מתן שירות למרכזיות פנסוניק
אחד היתרונות הגדולים של השימוש במרכזיות פנסוניק הוא מתן השירות למרכזיות פנסוניק, אשר נעשה על ידי גופים מקצועיים ואמינים המתאימים את המערכת במיוחד לצורכי הארגון. פנסוניק ידועה כחברה אמינה ואיכותית המייצרת מוצרים חזקים, חכמים ועמידים. ככזאת, גם מתן השירות למוצריה פה בארץ הוא מוקפד מאוד וברמה הגבוהה ביותר.
מתן שירות למרכזיות פנסוניק נעשה על ידי חברות מורשות אשר מלוות את הארגון משלב התכנון וההתאמה של המערכת לצורכי הארגון, עד להתקנה באמצעות ספקי התקשורת השונים והטמעת השימוש במרכזייה בקרב העובדים בארגון. התאמת המערכת מאפשרת להכניס פונקציות ייחודיות על פי צורכי הארגון כמו הקלטת שיחות ושליחה אוטומטית של ההקלטה בדואר אלקטרוני, תזכורות על שיחות שלא נענו ועוד.
במקרה הצורך, החברות המספקות שירות למרכזיות פנסוניק מעמידות שירות לקוחות ותמיכה טכנית, הכולל אבחון של תקלות מרחוק, אנשי שטח לטיפול בתקלות, מסירת ציוד לתיקון במקרה הצורך ואספקת ציוד חלופי בזמן תקלה.
מרכזיות פנסוניק הן דרך קלה ונוחה לקדם את הארגון כמה צעדים קדימה, לשגרה יעילה יותר, בצורה הנוחה ביותר ותוך תחושה שיש לארגון גב לסמוך עליו במקרה הצורך, הן מטעם פנסוניק, היצרנית, והן מטעם החברות הנותנות את השירות כאן בארץ, ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר.