מהי מרכזיה בענן וכיצד היא יכולה להועיל לעסקים

כל עסק באשר הוא – תלוי בלקוחותיו לשם הצלחתו, לכן התקשורת עמם היא חשובה ביותר. בעבר מוקדים לשירות לקוחות או מכירה היו פועלים בצורה מיושנת אשר הובילה למענה איטי, חוסר יכולת לצבור מידע אודות השיחות שנערכו ופספוס של פוטנציאל למכירה או לשדרוג. כיום ישנה מרכזיה מתקדמת הרבה יותר המציעה לעסקים יתרונות רבים, זוהי המרכזייה בענן. הרשו לנו לספר לכם מהי מרכזיה זו, מהן יכולותיה וכיצד היא יכולה להזניק את העסק שלכם קדימה.

מהי מרכזיה בענן

אם בעבר מידע אשר נקלט במרכזיה היה נשמע על החומרה הפיזית שבבית העסק, כיום ניתן להשתמש במרכזיה מסוג מרכזיה בענן אשר פועלת במודל של מחשוב ענן. מודל זה מאפשר למרכזיה להתחבר לרשת תקשורת וירטואלית המרכזת בתוכה את כל המידע המועבר ומאפשרת גם אחסון שלו. כלומר, העסק אינו צריך להחזיק שרתים משלו כדי לאחסן מידע הנאסף משיחות מרכזיה, אלא הוא יכול להתחבר לשירות המאפשר לו לעשות זאת מרחוק בצורה מהירה ויעילה הרבה יותר, המביאה בסופו של דבר גם לחיסכון בהוצאות.

מהם היתרונות של מרכזיה בענן?

כעת לאחר שהבנו מהן מרכזיות בענן, הגיע הרגע להבין כיצד הן יכולות להועיל לעסקים ומדוע מומלץ לעבור לשירות של מרכזיות מסוג זה, במקום להישאר ולסמוך על השיטות הישנות יותר. למרכזיות הענן יתרונות רבים ואנו בטוחים כי לאחר שתקראו מהם – תדעו ללא כל צל של ספק כי זוהי הבחירה הטובה ביותר גם עבור העסק שלכם.

מעבר מהיר והתקנה פשוטה

עבור עסקים רבים ישנו חשש לעבור משיטת עבודה כזו לאחרת, משום שמעבר שכזה עשוי לגזול זמן רב עבור העסק וכך לגרוע מזמן העבודה שניתן להשקיע ביצירת קשר עם לקוחות. החדשות הטובות הן שהטמעה של מרכזיות לעסקים היושבות בענן אינה לוקחת זמן רב כלל והיא אינה מעכבת את עבודת העסק. התקנת המרכזייה אינה דורשת התקנה של רכיבים פיזיים אלא הטמעה של תוכנה בלבד, בה ניתן להשתמש באופן כמעט אינטואיטיבי ממש מהרגע בו היא מותקנת

חיסכון בהוצאות

מובן כי עבור כל עסק, אחד השיקולים הגדולים ביותר עבור בחירה בשירות מסוים, הוא האם יש ביכולתו לחסוך לעסק בהוצאות. מרכזיה וירטואלית ללא ספק מציעה חיסכון משמעותי בעלויות עבור עסקים. הסיבה לחיסכון בעלויות היא קודם כל משום שאין צורך בשכירת ציוד או תיקון שלו בשום שלב בשימוש. בנוסף, לא משנה מהיכן נערכות השיחות, אין שום שינוי בתשלום לעומת חיבור למרכזיה פיזית, כך שניתן לערוך גם שיחות בינלאומיות ללא תלות בשינוי בתעריפים.

מאפשרת עבודה מרחוק

היום יותר מאי פעם ישנם עובדים העובדים עבור העסק מרחוק, במיוחד בפן של שירות לקוחות. באמצעות מרכזיה וירטואלית בענן יכולים העובדים לתת מענה ללקוחות גם מכותלי ביתם ואין כל צורך בהגעה לבית העסק עבור מענה יעיל ומקצועי. לא משנה מהיכן מדבר העובד, כל המידע מאוחסן ומתועד באותה היעילות, כך שניתן גם להציע גמישות בשעות העבודה.  

שלל פונקציות

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מרכזיות IP בענן הוא שהן מציעות לעסק מגוון רחב של פונקציות באמצעותן ניתן לשדרג את השירות. אחת היכולות של מרכזיה זו היא למשל ניהול תור, כלומר המערכת עצמה מנתבת את המתקשרים לפי תור ואף מאפשרת להם לבחור האם להמשיך ולחכות לנציג על הקו או לנתק ולחכות שנציג יחזור למספר כאשר מגיע תורו של המתקשר. יכולת נוספת של מרכזיה זו היא הצגה אוטומטית של היסטוריית הלקוח במהלך השיחה לטובת מענה יעיל יותר.  

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך

דילוג לתוכן